خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی پیوند اعضا؛ 27 مدال برای ایران تا روز سوم

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۶۶۹

ورزشکاران ملی پوش پیوند اعضاء در ادامه مسابقات جهانی نیوکاسل در روز سوم موفق به کسب یک طلا، 2 مدال نقره و 3 مدال برنز شدند تا تعداد مدال های کسب شده ایران در پایان روز سوم به عدد 27 برسد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی فدراسیون ، 22 دوره مسابقات جهانی پیوند اعضاء در شرایطی به میزبانی نیوکاسل در حال برگزاری است که در روز سوم این مسابقات، محمد جواد حفظی در دوچرخه سواری طلایی شد و حسین رضایی و نجمه کمالی در بدمینتون به مدال طلا رسیدند.


‎رضوان نجار زاده و مریم مولایی نیز به مدال برنز بدمینتون دست یافتند.


‎تیم بولینگ بانوان کشورمان نیز در مصاف با حریفان خود عملکرد خوبی داشتند ، سیما کریمی و فاطمه رمضانی موفق به کسب مدال برنز شدند.


‎تیم بولینگ میکس کشورمان نیز متشکل از امین صانعی و سیما کریمی در شرایطی به مقام چهارم دست یافتند که تا ثانیه های پایانی حائز رتبه سوم بودند.


‎مسابقات در روز پنجم در رشته های دارت، گلف
‎تیمی، شنا ، تنیس انفرادی، بدمینتون دوبل و بسکتبال ادامه خواهد یافت.
‎همچنین شب گذشته جشن فرهنگی ورزشی به مناسبت عید غدیر خم با حضور خانم فاطمه هاشمی رئیس فدراسیون، طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک و عضو هیئت رئیسه فدراسیون، مسئولین و مربیان و ورزشکاران در محل اقامت کاروان کشورمان برگزار و هدایایی به رسم یادبود از سوی رئیس فدراسیون اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز