خبرگزاری کار ایران

بازدید ماجدی از محل احتمالی برگزاری رقابت های تیم امید

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۰۳۶

رییس کمیته آموزش و عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال از ورزشگاه ها و شهرهای احتمالی محل برگزاری بازی های تیم ملی امید در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا بازدید کرد.

به گزارش ایلنا،میرشادماجدی رییس کمیته آموزش و عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر از ورزشگاه‌های میزبان مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تایلند بازدید به عمل آورده است.

وی همچنین در این مدت،نشست های مشترکی با مسولان برگزاری این رقابت ها داشته است.

ماجدی،در این باره به سایت فدراسیون فوتبال گفت:بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در ستاد 2020 در فدراسیون فوتبال و همچنین مصوبات کمیته فنی،جلساتی را با مسولان برگزاری مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا داشتم.همچنین از ورزشگاه هایی که میزبان رقابت ها خواهند بود بازدید داشتم. بر این اساس در نخستین جلسه مربوط به تیم امید،گزارش های مربوطه به مسولان این تیم ارائه خواهد شد.

وی افزود:طبق برنامه،رقابت های زیر 23 سال آسیا در 4 ورزشگاه راجامانگالا،تاماسات،تینسولالون و چیانگ مای برگزار می شود و تیم ایران در یکی از گروه ها و طبیعتا یکی از این شهرها قرار می گیرد. طبق هماهنگی صورت گرفته با مدیر تیم امید،تا زمان قرعه کشی مسابقات یک بازدید دیگر هم از وضعیت ورزشگاه ها،هتل ها و محل تمرینات تیم ها انجام خواهد شد تا بعد از مشخص شدن شهر و ورزشگاهی که میزبان بازی های تیم امید است با برنامه ریزی کامل راهی مسابقات شویم و شرایط مناسب و ایده آلی برای حضور این تیم ها در این رقابت ها از هر نظر فراهم شود.
گفتنی است رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا و کسب سهمیه المپیک از 18 دی سال جاری در تایلند آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز