خبرگزاری کار ایران

گزارش سایت AFC درباره تقابل مس سونگون و ناگویا ژاپن

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۶۶۵

بعد از راهیابی مس سونگون به فینال جام باشگاه های آسیا، سایت Afc در خصوص رویارویی نماینده کشورمان با ناگویا ژاپن پرداخته.

به گزارش ایلنا، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی به تقابل مهدی جاوید و پپیتا، دو بازیکن هفت گله تیم‌های مس سونگون و ناگویا اوشنز ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا اشاره کرد.

مس سونگون و ناگویا اوشنز در فینال مسابقات، روی ستارگان خود یعنی مهدی جاوید و پپیتا حساب باز می‌کنند.

این دو بازیکن تاکنون هفت گل به ثمر رسانده‌اند و نقشی محوری در راهیابی تیم‌شان به فینال مسابقات ایفا کرده‌اند.

در کنار قهرمانی، آقای گلی مسابقات نیز دیگر عنوانی است که جاوید و پپیتا در روز آخر مسابقات دنبال می‌کنند.

پپیتای برزیلی از ابتدای مسابقات در شکل خوب خود قرار داشت و جاوید در بهترین زمان ممکن برای دفاع از عنوان قهرمانی تیمش به اوج رسید.

جاوید در دیدار نماینده ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها برابر AGMK هت‌تریک کرد و  فرمی را که فصل گذشته جایزه ارزشمندترین بازیکن مسابقات را برایش به ارمغان آورد، نشان داد.

دوام پپیتا اما برای قهرمان سه دوره مسابقات ارزشمند بوده است، این بازیکن 30 ساله گل برتری تیمش را در دیدار مرحله گروهی دو تیم در دقایق تلف شده به ثمر رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز