خبرگزاری کار ایران

داورزنی: فدراسیون دوومیدانی در جذب اسپانسر عملکرد قابل توجهی داشته

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۲۰۳

محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: : خیلی از رشته‌های المپیکی ما بدون حضور حامیان مالی نمی‌توانند به اهداف خود برسند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدارسیون دو و میدانی، محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه امضا تفاهم‌نامه  فدراسیون دوومیدانی با آسان پرداخت گفت: یکی از وظایف فدراسیون‌ها استفاده از اسپانسرها است و رشته‌های المپیکی و پایه باید شرایطی را فراهم کنند تا بنگاه‌های اقتصادی ورود کنند. فدراسیون دو و میدانی در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشته است و ما از این بابت از آقای مجید کیهانی ممنون هستیم.

داورزنی تصریح کرد: حضور قهرمانان ملی در رشته‌های المپیکی باعث توجه مردم به این رشته‌ها شده است و قطعا همین میزان استقبال پخش تلویزیونی این رشته‌ها را نیز به همراه دارد در این شرایط بنگاه‌های اقتصادی ترغیب به سرمایه‌گذاری در رشته‌های المپیکی می‌شوند تا از طریق علایق مردم برند خود را گسترش و درآمد بیشتری داشته باشند. طبیعتا با افزایش درآمد به رشته‌هایی که حامی مالی آنها بودند کمک بیشتری نیز خواهند کرد.

وی تاکید کرد: خیلی از رشته‌های المپیکی ما بدون حضور حامیان مالی نمی‌توانند به اهداف خود برسند بر همین مبنا بسیاری از فدراسیون‌ها از جمله فدراسیون دو و میدانی به دنبال حضور بنگاه‌های اقتصادی در کنار خود بودند و امروز نیز شاهد امضای قرارداد 4 ساله فدراسیون دوومیدانی با آسان‌پرداخت بودیم که می‌تواند بسیاری از دغدغه‌ها و مشکلات مالی این فدراسیون را برطرف کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز