خبرگزاری کار ایران

تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا؛ اعلام قرعه نمایندگان ایران در روز دوم

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۷۴۸

قرعه‌کشی دومین و آخرین روز از دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا 2019 انجام شد و حریفان تکواندوکاران کشورمان در این روز مشخص و معرفی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور 331 تکواندوکار از صبح امروز (یکشنبه – 30 تیرماه) در "امان" اردن آغاز شد و فردا به پایان می‌رسد.

فردا (دوشنبه - 31 تیرماه) در دومین و آخرین روز این مسابقات، مبارزات اوزان 48-، 55-، 63-، 73- و 78+ کیلوگرم پسران و 44-، 49-، 55-، 63- و 68+ کیلوگرم دختران پیگیری می‌شود که علیرضا حسین پور، پاشا عطاردی، حامد اصغری، امیرحسین بهرآبادی، علی نجفی، نگار اسماعیلی، مهلا مومن زاده، نسترن ولی زاده، یلدا ولی نژاد و یلدا رنجبر نمایندگان کشورمان هستند.

قرعه کشی روز دوم این رقابت‌ها انجام و حریفان تکواندوکاران کشورمان معرفی شدند.

نگار اسماعیلی در وزن 44- کیلوگرم  ابتدا با نماینده تایلند مبارزه می‌کند و سپس به مصاف برنده دیدار چین تایپه و فیلیپین می‌رود.

در وزن 49- کیلوگرم، مهلا مومن‌زاده در نخستین گام با سمیه حما دیدار خواهد کرد و در ادامه باید یکی از نمایندگان تایپه یا ویتنام را شکست دهد.

نسترن ولی‌زاده در وزن 55- کیلوگرم نماینده کشورمان است که سائومیا نیر نخستین حریف وی است و پس از آن به مصاف برنده دیدار تایلند و فیلیپین می‌رود.

یلدا ولی‌نژاد در وزن 63- کیلوگرم پس از یک‌دور استراحت در اولین دیدار باید برنده مبارزه قزاقستان و کره جنوبی را از پیش رو بردارد.

یلدا رنجبر آخرین نماینده دختران ایران در این رقابت‌ها است که در وزن 68+ کیلوگرم به مصاف برنده کره‌جنوبی و مالزی می‌رود.

در گروه پسران علیرضا حسین در وزن 48- کیلوگرم مبارزه می‌کند که پس از یک‌دور استراحت باید برنده دیدار کره‌جنوبی و امارات را از پیش رو بردارد.

پاشا عطاردی نماینده وزن 55- کیلوگرم کشورمان در اولین گام باید نماینده تاجیکستان را شکست دهد و در ادامه رو در روی هوگوپوش عمان قرار می‌گیرد.

در وزن 63- کیلوگرم حامد اصغری نماینده کشورمان است؛ وی ابتدا باید به مصاف ویتنام می‌رود و سپس با هوگوپوش کویت دیدار می‌کند.

امیرحسین بهرآبادی هوگوپوش وزن 73- کیلوگرم  ایران است که نماینده ازبک اولین حریف وی است.

در سنگین وزن (78+ کیلوگرم) نوجوانان پسر نیز علی نجفی با یاش آوانا مبارزه ‌می‌کند و سپس به مصاف برنده دیدار کویت و عربستان می‌رود. 

هدایت تیم دختران را «ندا زارع» به عنوان سرمربی و «معصومه محمدیان» و «لیلا خزایی» به عنوان مربیان برعهده دارند. همچنین سرمربیگری تیم نوجوانان پسر بر عهده «محمدرضا زوار» به عنوان سرمربی، «حسین کریمی» و «وحید ناصری» به عنوان مربیان است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز