خبرگزاری کار ایران

ماجدی: کم‌تجربگی در استقلال مشهود است/ ویلموتس به مجیدی گفت عملکردتان عالی بود/

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۶۷۸

مربی تیم امید ایران معتقد است یک تیم برای موفقیت نیاز به تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه دارد

به گزارش ایلنا،فرشاد ماجدی مربی تیم امید ایران معتقد است هر چقدر اردوهای بیشتری برای تیم امید در نظر گرفته شود می‌تواند به هماهنگی بیشتر این تیم کمک کند.با مربی سابق استقلال در خصوص شرایط تیم امید و همچنین استقلال به صحبت پرداختیم.

 از اردویی که برای تیم ملی امید برگزار شد رضایت دارید؟

اردوی بسیاری خوبی بود. فقط مشکلش این بود که زمان بسیاری کمی برای هماهنگی بین بازیکنان وجود داشت. ما می‌خواستیم روی هماهنگی بیشتر بازیکنان کار کنیم و به همین دلیل نیاز به برگزاری اردوهای بیشتری داریم.

قرار بود مقابل تیم امید کرواسی هم دیداری دوستانه برگزار کنید.

متاسفانه این بازی لغو شده است، علت آن را هم نمی‌دانم. برگزاری این بازی می‌توانست به ما کمک کند. امیدوارم بتوانیم تیم‌های اروپایی را به کشور خودمان دعوت کنیم و با آنها بازی دوستانه برگزار کنیم. از نظر تجربه و ایجاد انگیزه خیلی می‌تواند به نفع ما باشد. ما هر چقدر با تیم‌های بزرگترین بازی کنیم دیگر در مقابله با تیم‌های آسیایی هراسی نخواهیم داشت.

 برگزاری بازی مقابل تیم بزرگسالان چه فوایدی داشت؟

بچه‌ها خیلی مقابل این تیم انگیزه داشتند. به نوعی می‌خواستند خودشان را نشان بدهند. فرهاد مجیدی هم همیشه سیستم کاری‌اش اینگونه بوده که به بازی تهاجمی خیلی علاقه دارد. حتی بعد از بازی، ویلموتس به مجیدی گفت در کار پرس عالی بودید.

* به نظرتان چرا ویلموتس از روی نیمکت بازی را نگاه نکرد؟

به نظرم او می‌خواست بازیکنان را امتحان کند و این تیم به نوعی تیم دوم ملی بود به همین خاطر از روی سکوها بازی را نگاه کرد تا بتواند ویژگی‌های فردی بازیکنان را زیر نظر داشته باشد.

* مجیدی بعد از بازی هم در مصاحبه‌ای اعلام کرد اگر یک درصد امید نداشت که این تیم به المپیک می‌رود، این پست را قبول نمی‌کرد. واقعا چنین چیزی امکانپذیر است؟

هر سرمربی که مربیگری تیمی را بر عهده می‌گیرد دوست دارد در تیمش موفق باشد. به هر حال او هم دوست دارد با تیم ملی امید به المپیک صعود کند. او توانایی‌ها را در بچه‌ها را دیده و به همین خاطر چنین حرفی را عنوان کرده است.

استقلال را پیگیری می‌کنید؟

خیلی کم؛ به دلیل اینکه درگیر اردوهای تیم امید هستیم زیاد استقلال را پیگیری نمی‌کنم اما به نظرم 16 تغییر در یک تیم خیلی زیاد است.

 خیلی هم بازیکن جوان به تیم اضافه شده است. نظرتان چیست؟

ما باید کنار این تیم، باتجربه‌ها را هم نگه می‌داشتیم. حضور بازیکن جوان در هر تیمی خوب است اما باید در کنار آنها تلفیقی از بازیکنان باتجربه هم وجود داشته باشد در غیر این صورت این مسئله به ضرر تیم خواهد بود.

 استقلال می‌تواند عنوان قهرمانی را کسب کند؟

استقلال پتانسیل تماشاگر را دارد و اگر کمی تمرکز و تلاش کند کسب این عنوان بعد از سالها دور از دسترس نیست اما باید قبول کنیم کم‌تجربگی در این تیم مشهود است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز