خبرگزاری کار ایران

فولاد خوزستان – نکونام؛ قلعه سرخ تکمیل شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۳۶۶

فولاد خوزستان با سپردن نیمکت مربیگری‌اش به جواد نکونام امیدوار است در این فصل عملکرد مناسبی از خود در لیگ به جا بگذارد.

به گزارش ایلنا، فولاد فصل گذشته را با ایستادن در رده هشتم جدول به پایان رساند. پس از چند جابه‌جایی روی نیمکت قرمزهای اهوازی، هدایت تیم به افشین قطبی سپرده شد و در نهایت هم مسوولان باشگاه برای فصل جدید با جواد نکونام به توافق رسیدند. سرمربی فصل گذشته نساجی خیلی زود فهرست خریدش را تهیه کرد. در سبد کالای او سه بازیکن از نساجی حضور داشتند؛ محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده و علی‌اصغر عاشوری که البته این آخری پس از چند جلسه تمرین از جمع فولادی‌ها جدا شد. دو بازیکن دیگر جزو نفرات ثابت قائمشهری‌ها بودند که به اهواز رفتند.

به احتمال زیاد این اتفاق برای آنها در فولاد هم رخ خواهد داد چراکه نکونام به شکل بازی آنها آشنا است و آنها هم خیلی خوب تفکرات مربیان‌شان را می‌شناسند. شهاب گردان، دروازه‌بان باتجربه صنعت‌نفت هم خرید خوبی برای نکونام است.

این دروازه‌بان در صورت آمادگی جسمانی و برخورداری از شرایط روحی-روانی خوب می‌تواند قابل اتکا باشد. روح‌الله سیف‌اللهی، وینگر راست که سابقه بازی در اهواز با پیراهن استقلال خوزستان را دارد و اضافه شدن به خط حمله و میل زیاد به کارهای هجومی از ویژگی‌هایش است هم یکی از خریدهای قابل دفاع فولاد است.

البته آنها حسین شنانی، وینگر راست فصل گذشته سپیدرود را هم جذب کرده بودند که با حضور سیف‌اللهی، او به مس کرمان رفت. با جدایی عبدالله کرمی به‌عنوان مدافع آخر، جواد نکونام، موسی کولیبالی را به خدمت گرفت؛ مدافعی که به‌دلیل حضور چندساله‌اش در لیگ ایران آشنایی خوبی با شرایط فوتبال ما دارد. این مدافع 26ساله فصل گذشته در 25 بازی برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفت. حضور این بازیکن نظم خوبی به خط دفاعی فولاد خواهد داد.

وحید نامداری هافبک هجومی تیم سقوط‌کرده استقلال خوزستان سهمیه تیم امید است و شش سهمیه لیگ برتری آنها را پر نمی‌کند.

محمد قاسمی‌نژاد هافبک فصل گذشت پدیده که تقریبا جزو نفرات ثابت یحیی گل‌محمدی بود هم یکی از شکارهای خوب اهوازی‌ها است. جواد نکونام که یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال ایران بوده با این خریدهایش و اضافه کردن احمد عبدالله‌زاده توان خط میانی تیمش را بالا برده است. البته فراموش نکنیم از این تیم غیر از کرمی، بازیکنانی رفتند که تعدادی از آنها جزو نفرات کلیدی‌شان بودند.

رضا میرزایی، وینگر این تیم که به‌صورت قرضی از سپاهان آمده بود و به این تیم برگشت، مهدی زبیدی که به گل‌گهر سیرجان رفت و همچنین ناصر سالاری، سیامک کوروشی و بابک مرادی هم دیگر بازیکنان جداشده فولاد هستند. با این شرایط و حفظ بازیکنانی مثل پریرا، بیت سعید و... فولاد به تیمی یکدست تبدیل شده است.

مهدی هاشمی‌نسب، مربی تیم در این باره می‌گوید: «در اردوی شهرکرد همه نفرات‌مان را نداشتیم و در تهران تا حدودی تیم کامل شد و روزبه‌روز با تمرینات و بازی‌های تدارکاتی بیشتر، شرایط‌مان بهتر هم می‌شود، ضمن اینکه در تورنمنت چهارجانبه‌ای هم با حضور تیم‌های پرسپولیس، نفت مسجدسلیمان و سایپا حضور داریم که خیلی می‌تواند به هماهنگ‌تر شدن تیم کمک کند.»

با این شرایط که فولاد تمریناتش را به‌موقع آغاز و بازیکنان دلخواهش را خیلی زود جذب کرد باید امیدوار بود که نوسانات آنها در هفته‌های ابتدایی کم خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز