خبرگزاری کار ایران

غول آفریقایی و شکستن ۲ طلسم برای درخشش در استقلال

شیخ از فرهاد و پادووانی رد می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۸۵۵

بختیار رحمانی، حسن بیت سعید،مامه بابا تیام مارکوس نومایربازیکنانی بودند که بعد از پوشیدن پیراهن شماره 7 فقط نیم فصل در استقلال دوام آوردند!

به گزارش ایلنا، شیخ دیاباته مهاجم 195 سانتی متری که آمار درخشانی در لوشامپیونه، سری A و لیگ اروپا دارد با قراردادی 2 ساله به استقلال آمد تا گره گشای مشکلات خط حمله آبی پوشان باشد. دیاباته برای درخشش در استقلال باید 2 طلسم بزرگ سال‌های این تیم را بشکند.بعد از مصدومیت لئوناردو پادووانی برزیلی در لیگ شانزدهم، هیچ بازیکن خارجی غیر آسیایی بیش از 6 ماه در استقلال دوام نیاورده و ماندگار نشده است!

رابسون جانواریو مدافع برزیلی با وجود عملکرد خوب در آن فصل با پیشنهادی از لیگ پرتغال روبرو شد و آبی‌ها را ترک کرد. هرایرمگویان مدافع تیم ملی ارمنستان به شکل عجیبی از سوی علیرضا منصوریان کنار گذاشته شد و آمدن وینفرد شفر هم تغییری در وضعیت او ایجاد نکرد تا درتصمیمی و اتفاقی عجیب و غریب با وجود داشتن قرارداد، یکسال بیرون گود بشیند و دست آخر هم دستمزدش را هم کامل دریافت کند!

مامه بابا تیام با قراردادی یک سال و نیمه درنیم فصل لیگ هفدهم به استقلال آمد و بعد از درخشش خیره کننده دربازی‌های داخلی و خارجی پیشنهادی از باشگاه عجمان دریافت کرد و با پرداخت 200 هزار دلار به عنوان فسخ قرارداد این تیم را به مقصد امارات ترک کرد. بویان نایدیف هافبک ملی پوش اهل مقدونیه هم قراردا یکسال و نیمه داشت که اوهم بعد از مصدومیت‌های طولانی در لیست مازاد قرار گرفت. بعد از آن‌ها مارکوس نومایر آلمانی، الحاجی گرو نیجریه ای، اسماعیل گونکالوس پرتغالی- گینه بیسائو ای، آیاندا پاتوسی و گادوین منشا نیجریه‌ای ‌هم با وجود داشتن قرارداد‌های 2 ساله و یکسال و نیمه فقط 6 ماه در این تیم دوام آوردند.

حالا شیخ دیاباته باید این طلسم را بشکند تا در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم او را در استقلال ببینیم و در پنجره زمستانی به هر دلیلی شاهد جدایی اش نباشیم. طلسم دوم هم به شماره پیراهن او بر می‌گردد. او این روزها با شماره 7 که پیش از این خارجی هایی نظیر تیام و نومایر هم آن را بر تن داشتند تمرین می‌کند.داستان این پیراهن بعد از فرهاد مجیدی مثل سرنوشت خارجی‌ها بعد از مصدومیت پادووانی است.

بختیار رحمانی، حسن بیت سعید، مامه بابا تیام مارکوس نومایر بازیکنانی بودند که بعد از پوشیدن پیراهن شماره 7 فقط نیم فصل در استقلال دوام آوردند! حالا باید این بازیکن اهل مالی با کارنامه درخشانی که دارد می‌توان طلسم خارجی‌های غیر آسیایی و پیراهن شماره 7 را باهم بشکند یا این طلسم‌ها هستند که مانند دیگر بازیکنان او را در استقلال ناکام می‌گذارند و از این تیم دور می‌کنند!؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز