خبرگزاری کار ایران

پول عجمان را نگرفتم تا پاتوسی بماند

حسینی: خیلی‌ها می‌خواهند من را خراب کنند؛ نه آپشن دارم، نه شرط

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۴۵۹

سنگربان جوان استقلال تهران می‌گوید بدون اینکه شرط و آپشنی برای مذاکره با مدیران استقلال در نظر گرفته باشد قراردادش را تمدید کرده است.

به گزارش ایلنا، سیدحسین حسینی بعد از تمدید قرارداد با استقلال گفت: خیلی خوشحالم که در استقلال حضور دارم. استقلال خانه من است و از امروز به بعد تمام تلاش خود را برای تمدید قرارداد دو سال آینده انجام خواهم داد.

حسینی در این باره که چرا پروسه تمدید قراردادش طولانی شد گفت: یک مقدر طولانی شد اما نمی‌دانم چگونه بگویم. در بحث مبلغ قرارداد صحبت‌هایی داشتیم، یک موضوعاتی را ما توافق می کردیم اما هیات مدیره جلسه بعدی قبول نمی کرد و ما دوباره تخفیف دادیم.

او در این خصوص که چه مقدار به استقلال تخفیف داده اظهار داشت: نمی‌خواهم رقم را بگویم اما در این چند روز خیلی از حاشیه سازها تلاش کردند چهره حسینی را برای هواداران خراب کنند و بگویند او برای پول در استقلال و برای تیم ناز می کند اما این موضوع درست نیست. به این افراد می‌خواهم بگویم که ما 2 روز قبل همه چیز را توافق کردیم و تنها امضای من مانده بود و امروز آقای فتحی به من گفت باید رقم را کم کنیم و من باز امروز 600 میلیون از قرارداد را کم کردم. طبق آخرین توافق، 600 میلیون باز هم کم شد و هیچ اشکالی ندارد. مشکلی ندارم و با افتخار باقی ماندم. خیلی‌ها می‌خواهند من را خراب کنند و در طول فصل از این اقدامات انجام می دهند.

سنگربان استقلال ادامه داد: خیلی‌ها می‌خواهند من را خراب کنند اما از هواداران می‌خواهم باهوش باشم. چند سایت و روزنامه از شرط و شروط های من صحبت کردند که من حتما از طریق وکیل خود پیگیری می کنم. خیلی ها می گفتند من دنبال پول هستم؛ آقای منزوی به من گفتند ما یک مبلغی نزد عجمان داریم و برای پیش پرداخت شما می توانی به دبی بروی و این پول را بگیرید اما من به آقای فتحی گفتم من مشکل مالی دارم اما شما این پول را برای ماندن پاتوسی نگه دارید. آقای فتحی نیز از من تشکر کردند و من دنبال پول ندادم. خدا شاهد است که هزار تومان از باشگاه نگرفتم، هیچ شرطی ندارم و هیچ آپشنی نیز در قرارداد من نیست.

او در پایان درباره موضوع بستن بازوبند در استقلال، بیان کرد: این حرف واقعا خنده دار است. سابقه من از همه در استقلال بیشتر است اما وریا غفوری دوست فابریک من است و هیچ مشکلی ندارم که آقای غفوری ببندد و شاید به من برسد و شاید من کاپیتان دهم باشم. مهم این است که امسال کار سختی دارم زیرا باید از اول بازی کنم. از هواداران می خواهم در این راه کمک کنند و بازیچه برخی افراد نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز