خبرگزاری کار ایران

پاسخ منفی آرسنال به میلانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۶۱۲

آرسنال حاضر نیست لوکاس توریرا، هافبک خود را به میلان بفروشد. این بازیکن 23ساله یک فصل است که در آرسنال حضور دارد و در تابستان گذشته با قیمت 26 میلیون پوند از سمپدوریا خریداری شد.

به گزارش ایلنا، مارکو جیامپائولو، مربی سابق سمپدوریا قرار است به‌عنوان مربی جدید میلان معرفی شود و جانشین جنارو گتوزو شود. گفته می‌شود این مربی 51ساله دوست دارد دوباره با لوکاس توریرا بازیکن تیم ملی اروگوئه‌ کار کند.

اما رسانه‌های ایتالیایی گزارش داده‌اند که لندنی‌ها قصد ندارند این هافبک جنگنده خود را از دست بدهند. میلان حالا به سراغ بازیکنان دیگر رفته و استفانو سنسی را زیر نظر دارد.

توریرا بازیکن محبوب هواداران آرسنال است. سبک بازی او باعث شد که طرفداران بلافاصله شیفته او شوند. او در برد چهار بر دو مقابل تاتنهام هم گل زد و همین باعث افزایش محبوبیت او شد.

او در این فصل برای تیم اونای امری 50 بازی انجام داد که 34 بازی در لیگ برتر بود.

این بازیکن اخیرا گفته که زندگی در ایتالیا برایش بهتر بود، هرچند که گفته تلاش می‌کند در انگلیس هم جا بیفتد. توریرا گفته است: «فکر نمی‌کنم چیزهای زیادی وجود داشته باشد که از آنها لذت ببرم. به نظرم زندگی در ایتالیا بهتر بود. انگلیس دنیای کاملا متفاوتی است و کشور خیلی بزرگی است. مشکل زبان مانع من شده است. من نمی‌توانم با هم‌تیمی‌هایم و مردم ارتباط برقرار کنم. وقتی نمی‌توانید حرف بزنید کارتان خیلی سخت می‌شود. آب و هوا هم هست. شما صبح بیرون می‌روید و هوا ابری است و شب که به خانه برمی‌گردید هم هوا ابری است. این در حالی است که ما به آفتاب عادت داشتیم اما به مرور که می‌گذرد، من به شرایط عادت خواهم کرد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز