خبرگزاری کار ایران

منچسترسیتی و گوآردیولا به دنبال ستاره بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۳۸۶

منچسترسیتی نیز به جمع مشتریان فیلیپ کوتینیو، هافبک برزیلی بارسا ملحق شده است.

به گزارش ایلنا،فیلیپ کوتینیو یک سال و نیم قبل با مبلغ 160 میلیون یورو و به‌عنوان گرانترین خرید تاریخ لالیگا از لیورپول راهی بارسلونا شد اما شرایط هرگز بر وفق مراد وی پیش نرفت و حالا به نظر می‌رسد چاره‌ای جز جدایی برای او باقی نمانده است. پپ گواردیولا از مدیران سیتی خواسته زمینه انتقال کوتینیو به این تیم را فراهم کنند.
 
در حال حاضر سه تیم پاری سن ژرمن، منچسترسیتی و چلسی خواهان جذب کوتینیو هستند اما آبی‌های لندن به دلیل محرومیت از شرکت در بازار نقل و انتقالات تا تابستان بعدی نمی‌توانند وی را در اختیار داشته باشند و به نظر می‌رسد از بین سیتی و پی اس جی، یکی مقصد کوتینیو در تابستان خواهد بود. بارسلونا خود نیز به این موضوع واقف است که امکان فروش کوتینیو با همان مبلغ 160 میلیون یورو با توجه به افت ماه‌های اخیر وی وجود ندارد اما مدیران این تیم تلاش می‌کنند حتی‌الامکان جلوی ضرر را گرفته و با بالاترین قیمت این ستاره برزیلی را واگذار کنند.
 
گرچه نام لیورپول نیز به‌عنوان مشتری کوتینیو مطرح شده بود اما این باشگاه هنوز از دست ستاره برزیلی به خاطر جدایی در اواسط فصل ناراحت بوده و تمایلی به امضای قرارداد مجدد با کوتینیو ندارد.
 
 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز