خبرگزاری کار ایران

اعلام فهرست آرژانتین برای کوپا آمه‌ریکا؛ خبری از ایکاردی نیست

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۵۵۶

فهرست بازیکنان تیم ملی آرژانتین برای حضور در رقابت‌های کوپاآمه‌ریکا اعلام شد.

به گزارش ایلنا، فهرست بازیکنان تیم ملی آرژانتین برای حضور در رقابت‌های کوپاآمه‌ریکا سال 2019 در برزیل اعلام شد و در این فهرست مطابق انتظار، لیونل مسی ستاره بارسلونا حضور دارد اما خبری از مائورو ایکاردی، مهاجم اینتر نیست.

مسی که پس از جام‌جهانی برای مدتی از تیم ملی کشورش دوری کرد، این‌بار قصد دارد به این تیم برای جبران خاطره تلخی که در دوره قبلی این رقابت‌ها برایش شکل گرفت کمک کند. در فهرست 23نفره بازیکنانی که لیونل اسکالونی، سرمربی موقت تیم ملی آرژانتین به اردوی این تیم فراخوانده است، 4 بازیکن شاغل در لیگ برتر انگلیس شامل سرخیو آگوئو، خوان فویث، نیکلاس اوتامندی و روبرتو پریرا حضور دارند. سه سال پیش در فینال این رقابت‌ها مسی و یارانش به فینال رسیدند اما در آن بازی کاپیتان بارسلونا پنالتی‌اش در ضربات پنالتی پایان بازی را به هدر داد تا آلبی‌سلسته مغلوب شود. مسی 31ساله که تا به حال هرگز یک جام ملی نبرده است، به‌خاطر فشارهایی که بعد از آن ناکامی روی او وارد آمد از تیم ملی خداحافظی کرد اما کمتر از دو ماه بعد نظرش عوض شد.

مسی دو سال بعد از جام‌جهانی 2018 روسیه هم ناکامی دیگری را تجربه کرد؛ وقتی که آلبی‌سلسته در مرحله یک‌هشتم‌نهایی به فرانسه باخت و حذف شد. بعد از آن رقابت‌ها مسی تنها در یک بازی دیگر برای تیم ملی آرژانتین به میدان رفت. در همین حال مائورو ایکاردی مهاجم اینتر که در 36 بازی‌اش در تمامی رقابت‌های این فصل 17 گل زده دعوت نشد و اسکالونی دیگر مهاجم اینتر، لائوتارو مارتینس را به او ترجیح داده است. شاگردان اسکالونی ماه آینده در یک بازی تدارکاتی به مصاف نیکاراگوئه می‌روند و پس از آن عازم برزیل خواهند شد.

فهرست ملی‌پوشان آرژانتین در کوپاآمه‌ریکا که باید با تیم‌های کلمبیا، پاراگوئه و قطر در گروه B رقابت کنند به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها: استبان آندرادا (بوکاجونیورز)، فرانکو آرمانی (ریورپلاته) و آگوستین مارکسین (کلوب‌آمه‌ریکا)

مدافعان: خوان فویث (تاتنهام)، فونس موری (ویارئال)، نیکلاس اوتامندی (منچسترسیتی)، جرمن پتزلا (فیورنتینا)، میلتون کاسکو (ریورپلاته)، مارکوس آکونیا (اسپورتینگ‌لیسبون)، رنسو ساراویا (راسینگ‌کلاب) و نیکلاس تاگلیافیکو (آژاکس)

هافبک‌ها: لئواندرو پاردس (پاری‌سن‌ژرمن)، گیدو رودریگس (کلوب‌آمه‌ریکا)، جیوانی لوسلسو (بتیس)، روبرتو پریرا (واتفورد)، اسکیل پالاسیوس (ریورپلاته) و رودریگو دپل (اودینزه)

مهاجمان: سرخیو آگوئرو (منچسترسیتی)، آنخل دی‌ماریا (پاری‌سن‌ژرمن)، پائولو دیبالا (یوونتوس)، لائوتارو مارتینس (اینتر)، لیونل مسی (بارسلونا)، ماتیاس سوارس (ریورپلاته)

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز