خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از انریکه و تیم ملی اسپانیا؛ سرطان لعنتی

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۰۵۴

مربی 49ساله تیم ملی اسپانیا پیش از دیدار مرحله مقدماتی یورو 2020 مقابل مالت به‌دلیل مشکل شخصی به‌صورت موقت از تیم جدا شد و تاکنون به تیم برنگشته است.

به گزارش ایلنا، تصمیم نهایی درباره اینکه لوییس انریکه در تیم ملی اسپانیا بماند یا نه را خود او خواهد گرفت. این مربی 49ساله پیش از دیدار مرحله مقدماتی یورو 2020 مقابل مالت به‌دلیل مشکل شخصی به‌صورت موقت از تیم جدا شد و تاکنون به تیم برنگشته است.

روبرت مورنو، دستیار او در نشست خبری روز جمعه شرکت کرد و لوییس انریکه در بازی برابر جزایر فارو و سوئد در ماه ژوئن هم حضور نخواهد داشت.

در این میان، فدراسیون فوتبال اسپانیا همه کارهای ممکن برای کمک به لوییس انریکه را انجام داده و لوییس روبیالس، رییس این فدراسیون مداوم با مربی تیمش در تماس است.

لوییس انریکه با بازیکنان و کادر فنی صحبتی نداشته است. آنها در غیاب او دارند کارها را پیش می‌برند.

فدراسیون امیدوار است پس از دیدارهای مقدماتی در ماه ژوئن، اوضاع تا پیش از دیدارهای ملی در ماه سپتامبر حل شود. تصمیم فدراسیون این است که صبر کند ببیند اوضاع این مربی سابق بارسلونا چطور خواهد شد. آنها می‌دانند مشکلات باید تا ماه سپتامبر حل شوند اما لوییس انریکه خودش تصمیم خواهد گرفت که می‌تواند به کار در تیم ملی ادامه بدهد یا نه. در حال حاضر هیچ چیز نشان نمی‌دهد فردی برای جانشینی لوییس انریکه انتخاب شده باشد و فعلا روبرت مورنو مسوولیت تیم را بر عهده دارد.

منبع منبع: مارکا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز