خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از سایپا، ابراهیم صادقی و برنامه نارنجی‌ها برای فصل آینده

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۴۷۷

صبح روز شنبه نشست سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان سایپا با مدیرعامل و مدیران ارشد باشگاه برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه سایپا؛ جلسه مدیران ارشد باشگاه سایپا و سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه با حضور مصطفی مدبر، مدیرعامل، مرتضی فراهانی قائم مقام، احمد مددی معاون ورزش، حسین خوش نظر مدیر تیم و ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه برگزار شد.

مصطفی مدبر، مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در این نشست به بازآرایی و ساختارسازی به منظور ایجاد نسل جدیدی از بازیکنان با آتیه و جوان در فصل جاری تیم فوتبال تاکید کرد و در ادامه اظهار داشت: هدف تیم فوتبال بزرگسالان در فصل 99-98 حضور پرقدرت در لیگ برتر و کسب نتایج در خور و شایسته باشد، بر این اساس استفاده از بازیکنان مجرب در کنار دیگر بازیکنان جوان و خوش آتیه تیم قطعا به ایجاد تیمی پرقدرت و با صلابت و منسجم منجر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در ادامه سخنان خویش بر شفاف سازی قراردادها، نظم وانضباط و اخلاق تیمی، احیاء روابط باشگاه سایپا و تیم فوتبال و ارتقا بیش از پیش جایگاه سایپا تاکید کرد.

در این جلسه ابراهیم صادقی نیز ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت باشگاه و کارمندان شرکت فرهنگی ورزشی سایپا اظهار داشت: امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد و زحمات باشگاه سایپا را در فصل آتی به بهترین نحو بدهم.

وی تصریح کرد: با همراهی باشگاه سایپا در فصل آینده یک تیم پرقدرت و آینده دار خواهیم ساخت تا فضا برای معرفی فوتبالیست های آتیه دار و با اخلاق به فوتبال ایران فراهم شود.

در خاتمه این جلسه ابراهیم صادقی به ارائه گزارش از روند فعالیت تیم در فصل 98-1397 و نقاط ضعف و قوت بازیکنان پرداخت تا سایپا با برنامه ریزی های مدون نوزدهمین لیگ برتر کشور را با حضور پرقدرت خود آغاز کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز