خبرگزاری کار ایران

مطهری: کادرفنی نساجی شروع کننده جنجال نبود؛ نقاب بعضی‌ها را برداشتم

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۰۸۷

مربی تیم نساجی مازندران که با دستور مالک این باشگاه اخراج شده بود در بازی مقابل پیکان روی نیمکت حضور داشت.

به گزارش ایلنا، بازی نساجی مازندران در هفته پایانی مقابل پیکان با برتری دو بر صفر سرخپوشان قائمشهری به پایان رسید و برخلاف روز گذشته که از حضور حمید مطهری در تمرین این تیم ممانعت به عمل آمده بود او در بازی حضور داشت و روی نیمکت نشست.

مطهری پس از پایان این مسابقه به خبرنگاران گفت:‌ اتفاقات قشنگی نبود. می‌خواستم بیشتر صحبت کنم اما به حرمت این ماه و اینکه نمی‌خواهم کام مردم تلخ شود و این شادی خراب شود صحبت نمی‌کنم. خدا آن بالا است دست‌هایشان را رو کرد فقط همین به حرمت این ماه صحبت نمی‌کنم. خدا آنها را رسوا کرد. 

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود شما مبلغ قرارداد خود را کامل گرفته‌اید آیا این موضوع درست است یا خیر، گفت:‌ نه خیر اینطور نیست. اگر هم گرفته‌آم حقم را گرفتم حق‌الزحمه من است مگر دزدی کرده‌ام؟ اگر هم گرفته‌ام کامل نیست. زحمت کشیدم، صدای من در نمی‌آمد. از بچه‌ها و کادر فنی بپرسید که من چکار می‌کردم.

مطهری در پاسخ به این سؤال که امروز یک روز خوبی برای قائمشهرهای بود اگر کادر فنی انی موضوع را مدیریت می‌کرد و طی این ۴۸ ساعت گذشته این اتفاق نمی‌افتاد به نظر شما مردم شادتر به خانه‌هایشان نمی‌رفتند؟ گفت: بله. شما درست می‌گویید اما این موضوع از سوی کادر فنی رخ نداد. این آقا مصاحبه کرد من هم در پاسخ او جواب دادم. اصلاً کادر فنی شروع‌ کننده نبود. اینها ماه‌ها بود که دنبال این قضیه بودند اما ما به دنبال آرامش بودیم. من هر جا کار کنم می‌گویم که تماشاگران نساجی نمونه هستند. چه اینجا باشند چه جای دیگر واقعاً متین و با ادب هستند. یعنی واقعاً فرهنگ‌سازی شده است. من عاشق آنها هستم و دست آنها را می‌بوسم. اما هیچ موقع زیر حرف زور نمی‌روم. نقاب بعضی‌ها را برداشتم. 

وی در پاسخ به این سؤال که اگر به هر دلیل مالی درست یا اشتباه تصمیم گرفتند شما را اخراج کنند اگر این روند ادامه پیدا می‌کرد شما باز هم حاضر بودید سر تمرین بیایید، گفت: این تیم دو مالک دارد سمیعی‌فر و حدادیان، اینها قرارداد مشارکتی دارند. بنابراین اگر این دو بزرگوار هر دو نفر امضا می‌کردند من یک حرفه‌ای هستم می‌پذیرفتم و می‌رفتم. اما شما دقت کنید نامه را فقط به امضای یکی از مالکان رسیده است. شما جای من تعهدی که به تیم نساجی دارم رها کنم بروم؟ اگر حدادیان پایین نامه را امضا کرده بود مخلص تماشاچیان و این دو آقا بودم. اما با توجه به قرارداد مشارکتی که این آقایان و هر دو نفر مالک این تیم هستند با من دارند باید امضا این دو نفر هم باشد.

سرمربی تیم نساجی مازندران در پاسخ به این سؤال که اصول حرفه‌ای شما درست است آیا شأن باشگاه نساجی این است که پلیس‌بازی شود، گفت: این را چه کسی شروع کرد؟ از آنها باید سؤال کنید مگر من شروع کردم. مخلص همه شما هستم. بهترین خاطره‌هایم را با این تیم و نساجی داشتم و واقعاً عشق کردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز