خبرگزاری کار ایران

۹۰ هزار نفر دعوا و فحاشی می‌کردند؛

تابش: مگر ما چقدر هزینه کردیم که انتظار قهرمانی دارید؟ / قلعه‌نویی تا اینجا عملکرد خوبی داشته‌ است

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۴۷۴

مدیرعامل سپاهان در پایان بازی این تیم برابر پرسپولیس، گفت: بازی امروز بیشتر شبیه یک جنگ بود و مسولان باید فکری به حال این موضوع کنند.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل سپاهان بعد از تساوی تیمش برابر پرسپولیس، گفت: به نظر من این فوتبال یک جنگ بود و هر دو تیم احساسی بازی می‌کردند. واقعا باید یک فکر اساسی کرد چون 90 هزار نفر دعوا و فحاشی می‌کردند.

مسعود تابش در مورد اینکه هواداران تیمش انتظار قهرمانی داشتند، عنوان داشت: مگر ما چقدر هزینه کردیم؟ تیم ما الان شرایط بدی ندارد، هر سال هم هدف سپاهان قهرمانی است. هزینه ‌های استقلال و پرسپولیس خیلی بیشتر از ما بوده و کل بودجه ما مربوط به بیش از 3500 ورزشکار است. بودجه ما معقول بوده در حالی که برخی از باشگاه‌های ما فقط در هندبال فعالیت دارند. ما بیش از 28 تیم در فوتبال داریم از نونهالان گرفته تا بزرگسالان.

وی در ادامه در مورد جذب محسن مسلمان و اینکه آیا امیر قلعه نویی در پایان فصل در سپاهان می‌ماند یا خیر، عنوان داشت: ما بازیکنانی که سرمربی تیم خواسته جذب کردیم، آن چیزی که مربی از من خواسته انجام دادم، برای همه تیم‌های خودمان هم استقلال خاصی قائل هستیم. قلعه‌نویی هم تا اینجا عملکرد خوبی داشته و باید تا پایان فصل صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

مدیرعامل سپاهان در پایان در مورد عملکرد داور بازی امروز، گفت: هر دو تیم در این دیدار به دنبال برد بودند ولی من نمی‌خواهم به این موضوع ورود کنم. فکر می‌کنم داور سوت تعیین کننده ای نزد که در نتیجه تاثیر داشته باشد و ایرادی نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز