خبرگزاری کار ایران

شیعی: سرمربی تیم ملی تا 10 روز آینده معرفی می‌شود / بدهی کی روش به زودی پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۲۷۳

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: تاج گزارش کاملی درخصوص انتخاب سرمربی به اعضا داد. وی نام کاندیدا را اعلام کرد و گزارشی از روند مذاکرات با آنها مطرح کرد. فکر می‌کنم تا 10 روز آینده سرمربی تیم ملی انتخاب و معرفی شود.

به گزارش ایلنا، پیکان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر موفق شد با نتیجه سه بر دو برابر پارس جنوبی جم به دومین برتری در نیم فصل دست پیدا کند. محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان درباره برتری شاگردان حسین فرکی در این مسابقه به خبرنگاران گفت: ما باید هفته به هفته بهتر شویم و خوشبختانه روند خوبی داریم.

وی درمورد ادامه همکاری با فرکی برای فصل آینده اظهار داشت: قرارداد فرکی با پیکان یک سال و نیمه است و به این ترتیب وی فصل آینده هم در پیکان خواهد بود. با همان سیاستی که داشتیم و با جلالی رفتار کردیم با فرکی ادامه خواهیم داد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درخصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی گفت: تمام اسامی که اعلام می‌شود هم درست و هم غلط است. در آخرین جلسه‌ای که داشتیم تاج گزارش کاملی درخصوص انتخاب سرمربی به اعضا داد. وی نام کاندیدا را اعلام کرد و گزارشی از روند مذاکرات با آنها مطرح کرد. فکر می‌کنم تا 10 روز آینده سرمربی تیم ملی انتخاب و معرفی شود.

وی درخصوص منابع مالی برای جذب سرمربی تیم ملی گفت: منابع مالی را نمی‌توانم بگویم، اما وزارت ورزش نمی‌تواند در این بخش کمکی به ما بکند.

شیعی درمورد کاندیدای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال گفت: چند کاندیدا معرفی شده‌اند که برانکو در بین آنها نیست. درمورد دایی هم نمی‌توانم توضیحی بدهم.

وی درمورد بدهی فدراسیون به کی‌روش اظهار داشت: این موضوع هم در حال حل شدن است. از طریق مالزی پیگیر هستیم و به زودی حل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز