خبرگزاری کار ایران

سینک: به استقلال خوزستان گل بزنم خوشحالی نمی‌کنم/ آخر فصل به هواداران نساجی خیلی مسائل را می‌گویم

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۸۴۴

هافبک نساجی در مورد شرایط خودش و بازی مقابل تیم سابقش صحبت کرد.

امید سینگ در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط نساجی اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و خوشبختانه بعد از چند بازی مساوی توانستیم یک برد خوب مقابل تیم پدیده بدست بیاوریم که هم از نظر امتیازی و هم از نظر روحی برای ما خوب بود.

وی در مورد بازی مقابل استقلال خوزستان هم گفت: استقلال خوزستان تیم خودم است و بهترین خاطره ورزشی عمرم را با قهرمانی با این تیم تجربه کردم و خاطرات خوشی از حضور در این تیم دارم. آنها با اینکه پایین جدول هستند همیشه تیم خوبی بوده و نباید فریب جایگاه‌شان را بخوریم.

هافبک نساجی در مورد اینکه استقلال خوزستان در آستانه سقوط قرار دارد هم توضیح داد: متاسفانه استقلال خوزستان به حال و روزی افتاده که گزینه اصلی سقوط است ولی امیدوارم اتفاقی بیافتد که آنها بمانند. استقلال خوزستان تیمی نیست که سقوط کند و اگر 6 امتیاز از آنها کسر نمی‌کردند در لیگ می‌ماند.

سینگ در مورد گلزنی خودش در این بازی هم خاطرنشان کرد: من سابقه گلزنی به استقلال خوزستان را دارم و در این بازی اگر گل بزنم به احترام تیم سابقم و هوادارانش خوشحالی نمی‌کنم.

وی در مورد صعود شاهین بوشهر به لیگ برتر هم گفت: به عبدالله ویسی مربی خوب سابقم تبریک می‌گویم و خوشحالم یک بار دیگر یک تیم جنوبی را قهرمان کرده و هوادارانش را خوشحال کرد و امیدوارم فصل بعد شاهین نتایج خوبی در لیگ برتر بگیرد.

هافبک نساجی در مورد احتمال حضورش در شاهین در فصل بعد عنوان کرد: ویسی هم مربی من بوده و هم دوست خوب من است و سابقه خوبی از همکاری با یکدیگر داریم و خوشحال می‌شوم دوباره فرصت همکاری با او را پیدا کنم ولی باید ببینیم چه پیش می‌آید.

سینگ در پایان در مورد پایان قراردادش با نساجی در پایان فصل و احتمال ماندنش گفت: اوضاع من  در تیم بد نیست ولی یک سری ناراحتی‌هایی دارم که در شرایط فعلی نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم و وقتی فصل تمام شد خیلی از مسائل را می‌گویم و هواداران را هم در جریان می‌گذارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز