خبرگزاری کار ایران

رکورد پرسپولیس: پیروزی با گل‌های نیمه‌اولی

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۰۲۹

پرسپولیس رکورد جالبی با زدن گل در نیمه نخست به ثبت رسانده است.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در 5 دیدار از 6 بازی اخیر خود (پیش از بازی با ذوب‌آهن) در لیگ هجدهم آمار جالبی را به ثبت رسانده. اینگونه که در هر بازی در نیمه اول دروازه حریفان را باز کرده، در نهایت با پیروزی زمین را ترک کرده است. این روند پرسپولیس از هفته بیستم برابر صنعت‌نفت آبادان و با گل علی علیپور در دقیقه 21 آغاز شد. آن‌هم در حالی که در هفته بیست و یکم که پرسپولیس به تساوی یک - یک در برابر نساجی رضایت داد، در نیمه اول موفق به گلزنی نشده بود.

در هفته بیست و دوم، پرسپولیس با گل علی علیپور در دقیقه 10، احمد نوراللهی در دقیقه 31 و سیامک نعمتی در دقیقه 40 با برتری 3 گل نیمه اول بازی برابر سپیدرود را به پایان رساند و در نهایت آن بازی را 3 بر 1 برد. دربی تهران هم در حالی با گل احمد نوراللهی به نفع تیم برانکو به پایان رسید که شماره 8 پرسپولیس در دقیقه 21 برتری را از آن این تیم کرد.

در شهرقدس سیامک نعمتی در آخرین دقیقه نیمه اول گل زد و پرسپولیس بازی با پیکان را هم دو بر صفر به سود خودش تمام کرد.

مقابل سایپا هم گلی که بشار رسن در دقیقه 32 برای تیم برانکو به ثمر رساند، بازی را به تساوی کشاند تا در نیمه دوم پس از رد و بدل شدن 3 گل دیگر در نهایت قرمزها با نتیجه 3 بر 2 برنده لقب بگیرند و آمار پیروزی‌های خود با گل‌های نیمه‌اولی را بهتر کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز