خبرگزاری کار ایران

قرعه کشی جام ملت‌های آفریقا انجام شد

مراکش و ساحل عاج در گروه مرگ / قرعه آسان برای مصر و کامرون

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۹۷۲

تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آفریقا 2019 حریفان خود را شناختند.

به گزارش ایلنا، قرعه کشی رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا 2019 دیشب برگزار شد و 24 تیم حاضر در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند. 

باتوجه به قرعه‌های مشخص شده به طور یقین گروه مرگ این مسابقات، گروه D است. آفریقای جنوبی، ساحل عاج و مراکش سه تیم مدعی این گروه می‌باشند. دیگر تیم حاضر در گروه D نامبیا است که با وجود سه تیم مدعی کار سختی برای صعود از مرحله گروهی دارد. 

مصر میزبان که از ابتدا به عنوان سرگروه، گروه A مسابقات انتخاب شده‌بود با قرعه مناسبی روبرو شده و باید با تیم‌های کنگو، اوگاندا و زیمباوه رقابت کند. به نظر می‌رسد تیم میزبان برای صعود از مرحله گروهی کار سختی نداشته باشد و شاگردان خاویر آگیره از همین الآن به مرحله یک هشتم نهایی می‌اندیشند. 

هم‌چنین کامرون که مدافع قهرمانی جام است در گروه H با غنا، بنین و گینه بیسائو هم‌گروه است و به نظر می‌رسد کار سختی برای صعود از این گروه نداشته‌باشد. البته جدال کامرون و غنا برای سرگروهی در این گروه جذاب خواهد بود و نقش زیادی در تعیین مسیر این تیم‌ها تا فینال رقابت‌ها دارد. 

این رقابت‌ها از 21 ژوئن تا 19 جولای و به میزبانی مصر برگزار می‌شود. این دوره سی و یکمین دوره برگزاری جام ملت‌های آفریقا است. در 30 دوره قبلی مصر با 7 قهرمانی پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها است. کامرون با 5 و غنا با 4 قهرمانی در رتبه‌های بعدی قرار دارند. 

گروه بندی رقابت‌های جام ملت‌های 2019 آفریقا به شرح زیر است: 

گروه اول: مصر، جمهوری دموکراتیک کنگو، اوگاندا، زیمباوه

گروه دوم: نیجریه، گینه، ماداگاسکار، بوروندی

گروه سوم: سنگال، الجزایر، کنیا، تانزانیا

گروه چهارم: مراکش، ساحل عاج، آفریقای جنوبی، نامیبیا

گروه پنجم: تونس، مالی، موریتانی، آنگولا

گروه ششم: کامرون، غنا، بنین، گینه بیسائو

مراکش و ساحل عاج در گروه مرگ / قرعه آسان برای مصر و کامرون

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز