خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان

گودرزی به عنوان رئیس جدید فدراسیون ورزش سه گانه معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۳۱۵

با حضور مدیرکل برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان گودرزی به عنوان رئیس جدید فدراسیون ورزش سه گانه معارفه شد.

به گزارش ایلنا،مراسم معارفه مهدی گودرزی رئیس جدید فدراسیون ورزش سه گانه با حضور مدیرکل برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این جلسه رغبتی با اشاره ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) و سال نو از زحمات آقایان صبور و نامنی در مدت تصدی این سمت تشکر و تقدیر کرد. ایشان از دکتر گودرزی به عنوان مدیر جوان و شایسته ای یاد کرد که توانسته تحصیلات دانشگاهی را با کار عملی تلفیق کند. وی با اشاره به انتخاب مدیران جوان در مجامع اخیر تعدادی از فدراسیون ها به ضرورت اعتماد به جوانان و توانایی آنان در اداره امور کشور اذعان کرد و افزود که این مدیران جوان می توانند سال های سال در عرصه مدیریتی ورزش حضور موفقی داشته باشند.

گودرزی در ادامه این مراسم و در جمع کارکنان فدراسیون از حضور در فدراسیون در آستانه اعیاد رجب و ولادت حضرت علی (ع) و عید نوروز ابراز خرسندی کرد و ابراز امیدواری نمود که در سال جدید با تلاش مضاعف ورزش سه گانه کشور را به سوی تعالی رهنمون شد.

در ادامه رغبتی ضمن اهدای حکم انتصاب دکتر گودرزی برای وی در این مسئولیت آرزوی موفقیت نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز