خبرگزاری کار ایران

واکنش توییتری راموس به درگیری پرز و حواشی پیرامون رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۹۷۳

کاپیتان رئال مادرید به شایعات پیرامون این تیم پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید روزهای فراموش نشدنی را تجربه کرده است؛ قهرمانی سه دور اخیر لیگ قهرمانان اروپا با هدایت سانتیاگو سولاری پیش از اینکه با شکست سنگین مقابل آژاکس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان از دور مسابقات کنار برود با دو شکست برابر بارسلونا در کوپا دل ری و لالیگا، دو جام دیگر را هم از دست داده بود.

طی هفته گذشته داغ‌ترین سوژه حوالی لوس بلانکوس، درگیری سرخیو راموس و فلورنتینو پرز در رختکن بود که سر و صدای زیادی به پا کرد. راموس که 12 سال پیراهن رئال را برتن دارد و این روزها به عنوان کاپیتان اول تیم شناخته می‌شود در فضای مجازی هم دنبال‌ کننده‌های زیادی دارد. او تصمیم گرفت در صفحه رسمی توییتر خود به تمامی سوالاتی که این روزهای ذهن هواداران را احاطه کرده، پاسخ بدهد:

ما فوتبالیست‌ها دوست داریم تنها در زمین حرف هایم مان را بزنیم ولی فصل جاری اینطور نبوده است. نتایج اخیرمان فاجعه بوده و این موضوع را کتمان نمی‌کنیم. ما بازیکنان مسئول شماره یک این ناکامی‌ها هستیم و من به عنوان کاپیتان، از همه بالاتر. معتقدم بهترین راه برای پاسخ به شایعات اخیر این است که اینجا با شما هواداران صادقانه صحبت کنم.

کارت زردی که در بازی برگشت با آژاکس گرفتم اشتباه بود؟ 

"بله 200 درصد اشتباه بود و آن را می پذیرم."

دلیل ضبط مستند هنگام بازی برگشت با آژاکس؟

"این تعهدی بود که داشتم و اصلا تصور نمی‌کردم که جریان بازی آنطور پیش برود. ضبط برنامه اتفاقی مربوط به ابتدای بازی بود و با ادامه بازی رفته رفته متوقف شد."

تنش با رئیس باشگاه؟

"هر اتفاقی در رختکن رخ می‌دهد، همان جا می‌ماند. هیچ مشکلی با فلورنتینو پرز ندارم و همه چیز در جهت منافع باشگاه است."

صحبت با بازیکنان و سرزنش آنها؟

"در رختکن همیشه صحبت می‌کنیم و پیوسته سعی در ایجاد انگیزه داریم."

دلیل سفر به وایادولید با وجود محرومیت؟

"چون می‌خواستم نزدیک هم تیمی هایم باشم و از آنها حمایت کنم."

تنش و درگیری با مارسلو؟

"در هر تمرینی ممکن است تنش به وجود بیاید. این بخشی از کار ماست. مارسلو برای من مثل یک برادر است."

چه اتفاقی برای مربی رخ خواهد داد؟

"این قضیه به ما بازیکنان ارتباطی ندارد و هرگز در آن دخالتی نخواهیم کرد. ما برای مربی رئال هر که می‌خواهد باشد، حداکثر احترام را قائلیم و از او حمایت می‌کنیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز