خبرگزاری کار ایران

زیدان، لمپارد و یک مربی روس اهداف اصلی آبراموویچ

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۲۴۰

بعد از کسب نتایج ضعیف چلسی با مائوریتزیو ساری، مسئولان این باشگاه به دنبال مربی جدید هستند که از زیدان و فرانک لمپارد به عنوان سرمربی آینده چلسی نام برده می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از SkySports، آبی‌های لندن 2 مربی را به عنوان شانس‌های اصلی برای هدایت چلسی معرفی کردند. هدف اصلی مسئولان این باشگاه، زیدان یا فرانک لمپارد است و آن‌ها می‌خواهند با یکی از این 2 مربی وارد مذاکره شوند. 

در واقع ساری امیدی به ماندن در استمفوردبریج ندارد و این ناامیدی پس از باخت و حذف مقابل منچستریونایتد در جام‌حذفی افزایش یافت. البته ساری در صورت پیروزی مقابل منچسترسیتی در فینال لیگ کاپ شاید بتواند برای خودش در چلسی زمان بخرد. این در حالی است که ساری خودش را بعد از باخت مقابل منچستریونایتد بدشانس معرفی کرد: «بدشانس بودیم چون نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم،در پایان نیمه حساب کار ۲-صفر بود. فرصت‌های معدودی به حریف دادیم. در نیمه دوم فوتبال گیج‌کننده‌ای بازی کردیم. پس از نیمه اول بازی کردن با آن نتیجه راحت نبود. در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم.» 

هم زیدان و هم لمپارد سابقه هدایت یک تیم را در کارنامه دارند. زیدان هدایت هیچ تیمی را بعد از رئال‌مادرید که موفق به کسب 3 قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا شد را بر عهده نگرفته و لمپارد هم در اولین سال مربیگری خود در دربی‌کانتی نتایج خوبی کسب کرده است. در کنار لمپارد و زیدان، سایت اسپورت‌اکسپرس اما از یک سرمربی روس 47 ساله به نام لئونید اسلوتسکی به عنوان گزینه مدنظر مالک روس چلسی نام برده است. 

او در حال حاضر سرمربی تیم ویتسه هلند است. بر اساس این گزارش رومن آبراموویچ، مالک روسی تیم چلسی از عملکرد مائوریتزیو ساری، سرمربی ایتالیایی رضایت چندانی ندارد و به زودی اخراج او را اعلام خواهد کرد. گفته می‌شود لئونید اسلوتسکی از شانس زیادی برای سرمربیگری تیم چلسی برخوردار است زیرا او از زمان گذشته رفاقت خوبی با مالک روس این تیم دارد. البته این سرمربی 47 ساله به اندازه کافی از تجربه مربیگری در تیم‌های اروپایی برخوردار است. مالک روس تاکنون برای اخراج مربیان ناکام خود مبلغی بالغ بر 89.3 میلیون پوند هزینه کرده که رقم بسیار بالایی به حساب می‌آید. 

البته آبراموویچ برای اخراج ساری باید 5 میلیون پوند غرامت پرداخت کند. رانیری 6 میلیون پوند، مورینیو 18 میلیون پوند، گرانت 5 میلیون پوند، سولاری 12 میلیون پوند، آنچلوتی 6 میلیون پوند، ویلاس‌بواس 12 میلیون پوند، دی‌متئو 10 میلیون پوند، مورینیو 9 میلیون پوند و کونته 9 میلیون پوند برای اخراج از نیمکت چلسی غرامت دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز