خبرگزاری کار ایران

مسیر سخت قلعه‌نویی برای رسیدن به رکورد خودش

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۹۸۸

قلعه‌نویی و سپاهان 3 بازی دیگر تا رسیدن به رکورد شکست ناپذیری خودشان فاصله دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد در دیدار مقابل پیکان با نتیجه یک بر صفر به برتری برسد و جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی حفظ کند.

این دیدار هجدهمین بازی سپاهان در فصل جاری بود که بدون شکست به پایان رسید و شاگردان قلعه‌نویی تنها تیم بدون شکست لیگ برتر تا اینجای کار هستند.

جالب اینجاست که رکورد شکست ناپذیری در تاریخ لیگ برتر هم متعلق به قلعه‌نویی و سپاهان است و همکاری این دو در لیگ دهم با 21 بازی بدون شکست همراه بود و حالا 3 بازی دیگر تا رسیدن دوباره به آن رکورد فاصله دارند. 3 دیداری که کار دشواری برای طلایی پوشان خواهد بود.

سپاهان در هفته نوزدهم در دربی اصفهان باید به مصاف ذوب آهن و منصوریان برود. دیداری که به دلیل حضور ذوب آهن در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده و زمانش هنوز مشخص نیست.

در هفته بیستم این تیم در تبریز میهمان تراکتورسازی است که به تازگی موفق شده از سد استقلال تهران عبور کند و حفظ روند شکست ناپذیری مقابل این تیم در زمین خودش کار دشواری خواهد بود.

در نهایت در هفته بیست و یکم شاهد دیدار سپاهان مقابل پارس جم هستیم که در اصفهان و ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود. تقابل شاگردان قلعه‌نویی و تارتار هم برای ادامه روند شکست ناپذیری طلایی‌پوشان اصفهانی دیدار آسانی نخواهد بود. در بازی رفت دو تیم با گل ثانیه‌های پایانی کی‌روش استنلی کار به تساوی کشیده شد و سپاهانی‌ها از شکست گریختند.

باید دید صدرنشین لیگ برتر که تا اینجای کار عملکرد درخشانی داشته و 18 بازی شکست ناپذیر بوده می‌تواند به رکورد قبلی خودش برسد یا این نوار پیش از آن قطع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز