خبرگزاری کار ایران

وحید نامداری: شجاع فحش داد، رفتاری در حد شأن و شخصیتش با او کردم

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۴۵۳

وحید نامداری، بازیکن استقلال خوزستان می‌گوید اگر اخراجی نمی‌دادند با امتیاز از تهران به اهواز بر می‌گشتند.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در آزادی تلافی باخت در اهواز مقابل فولاد را سر استقلال خوزستان خالی کرد و توانست تساوی پرحاشیه بازی رفت را با یک برد عوض کند. با این حال وحید نامداری، بازیکن استقلال خوزستان می‌گوید اگر اخراجی نمی‌دادند با امتیاز از تهران به اهواز بر می‌گشتند. این بازیکن که درگیری زیادی هم با شجاع خلیل‌زاده داشت حرف از شخصیت مدافع گلزن پرسپولیس به میان می‌آورد که همه او را می‌شناسند و رفتاری که با او کرده در جواب شأن و شخصیت این بازیکن بوده است.

بازی با پرسپولیس چطور بود؟

انصافا مقابل پرسپولیس که تیم اول فوتبال ایران است یک نمایش خوب را استقلال خوزستان داشت. خیلی خوب کار کردیم و اگر اخراجی نمی‌دادیم شرایط خیلی فرق می‌کرد. در نیمه اول کاملا جلوی حملات پرسپولیس را گرفته بودیم و حتی این شانس را داشتیم که گل هم بزنیم که مهاجم ما با بی‌دقتی به بیرون زد. اخراجی تیم ما را به‌هم ریخت و باور کنید حتی 10 نفره هم این شانس را داشتیم که به پرسپولیس گل بزنیم. به نظرم در کل ما نباید دست خالی از این بازی بیرون می‌آمدیم و حق‌مان گرفتن حداقل یک امتیاز بود.

اما در آن صحنه تک به تک که موقعیت گل شما بود همه اعتقاد داشتند خطا بود.

اگر به گفتن باشد که گل دوم پرسپولیس هم آفساید بود و داور آن را نگرفت. فوروارد ما هم تک به تک شده بود با دفاع پرسپولیس و داور خطا نگرفت و این شانس را داشتیم که گل بزنیم. اگر آن گل می‌شد پرسپولیس کاملا بهم می‌ریخت و می‌توانستیم در این بازی نتیجه بگیریم.

دو تیم درگیرانه بازی کردند و تو هم با شجاع خلیل‌زاده خیلی درگیر بودی؟

من بازی خودم را می‌کردم و کاری به کسی نداشتم اما شجاع می‌گفت هیچ‌کس نباید به من بخورد. مدام با داور و بازیکنان صحبت می‌کرد و هرطور که دلش می‌خواست حرف می‌زد.

اما تو هم خیلی درگیرانه بازی می‌کردی و حتی باعث شد سروش رفیعی با تو صحبت کند؟

سروش رفیعی برای من احترام زیادی دارد و حتی خودم بعد خطایی که روی ترابی کردم از او معذرت خواستم چون از عمد نبود. شجاع فحش می‌داد و من اعصابم به‌هم ریخته بود و رفتاری که با او کردم در شأن و شخصیت او بود که در این مسابقه نشان داد. من که پدرکشتگی با او نداشتم چون در بازی با هم برخورد داشتیم و شجاع به سمت من آمد. البته شجاع و شخصیت او را همه می‌شناسند و نیازی به گفتن من نیست چون رفتارهایی می‌کرد که برای من واقعا عجیب بود.

با اینکه خیلی مشکل دارید اما تیم‌تان خوب فوتبال بازی می‌کند.

باور کنید خیلی بدشانس هستیم. اگر چند بازی آخر ما را نگاه کنید خودتان به خوبی می‌بینید چقدر خوب بازی کردیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم این بدشانسی‌ها را جبران کنیم.

کارتان سخت است و این را تو و همه بازیکنان می‌دانید. به نظرت استقلال خوزستان ماندنی می‌شود؟

قطعا کار سختی داریم اما همه تلاش‌مان این است که با قدرت کار را پیش ببریم و این تیم در لیگ ماندنی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز