خبرگزاری کار ایران

برخورد سرمربی قشقایی و ناظر مسابقه در لیگ آزادگان

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۶۵۶

مهدی فروردین سرمربی قشقایی شیراز می گوید وقتی پنالتی اعلام شد اعتراض کرده اما با برخورد تند و دور از شان ناظر بازی مواجه شده است.

 به گزارش ایلنا، مهدی فروردین سه شنبه پس از شکست تیمش مقابل فجر شهید سپاسی شیراز در گفت وگو با خبرنگاران افزود: زمانی که داور اعلام پنالتی به ضرر ما کرد، اعتراض کردم که متاسفانه با برخورد تند و دور از شان یک ناظر بازی مواجه شدم.

وی ادامه داد : از داور بازی عذر خواهی می کنم به دلیل اعتراض اما از کمیته مسابقات لیگ می خواهم که به این امر رسیدگی کند چرا که شاید یک مربی تامل چنین توهینی را نداشته باشد و تبعات بدی به جای بگذارد.
 
وی تاکید کرد : اشتباه داوری جرئی از بازی است اما توهین و تهدید کردن ناظر بخشی از بازی نیست و امیدوارم فدراسیون با برخورد به ناظر بازی ما، اجازه ندهد حرمت شکنی ها ادامه یابد.
سرمربی تیم قشقایی اظهارداشت: طی برگزاری رقابت های لیگ هیچ گاه به داوری حتی در کنفرانس مطبوعاتی بر علیه آنها حرفی نزده ام اگرچه تیم ما هم از بابت داوری متضرر شده و اشتباه ها غیر عمدی بوده است.
 
وی در خصوص بازی هم گفت : هر دو تیم خوب بازی کردند و شهراورد خوبی را شاهد بودیم و به تیم فجر تبریک می گویم و خوشحال هستم که در این فصل یک بار ما بازی را بردیم و یک بار هم فجری ها برنده شدند.
 
فروردین گفت : از تماشاگران هر دو تیم تشکر دارم انها نشان دادند که از فهم خوبی در فوتبال بر خوردار هستند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز