خبرگزاری کار ایران

سولاری: می‌توانیم به چهاردهمین قهرمانی برسیم/ برای غلبه بر آژاکس باید در سطح تاریخچه رئال باشیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۶۴۲

سرمربی تیم رئال مادرید در خصوص شرایط این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، تیم‌های رئال مادرید و آژاکس از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز چهارشنبه به مصاف هم خواهند رفت. سانتیاگو سولاری سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی شیرین مقابل اتلتیکومادرید در خصوص شرایط رئال برای این دیدار اظهار نظر کرد.

* سعی می‌کنیم آینده  را بسازیم

این میراثی فراتر از یک چالش است. افتخاری برای همه افرادی است که این جا هستم. سعی می کنیم که بخشی از حال و آینده این باشگاه باشیم. سعی می کنیم آینده را بسازیم چرا که این باشگاه با افتخار به گذشته اش نگاه می کند اما همیشه باید به آینده نگاه کنیم."

* مرحله گروهی سورپرایز‌های بزرگی دارد

همیشه مشکل است. مرحله گروهی چمپیونزلیگ سورپرایزهای زیادی را به جای میگذارد. برای این که صدرنشین گروه شویم باید هر دو بازی را می بردیم و در خار از خانه مقابل ویکتوریا پلزن و رم خوب ظاهر می شدیم که همین کار را کردیم."

* برای غلبه بر آژاکس باید در سطح تاریخچه رئال باشیم.

همیشه به خاطر کارشان در رده های پایه آنها را می شناختیم. همیشه به جوان های با استعداد میدان داده اند. سعی می کنیم رقابت کنیم. بازی های مشکلی در پیش است. مثل همه مقاطع چمپیونزلیگ. برای غلبه بر آژاکس باید در سطح تاریخچه رئال باشیم.

* گاهی نمی‌توانی به رویاهایت برسی

"فوتبال ایجادکننده رویا و امید است. حضور در سطح اول رویایی است که از بچگی داشته ام. وقتی بازیکن در دسته اول هستی رویایت قهرمانی لیگ، چمپیونزلیگ یا جام جهانی باشگاه هاست. در هر بازی هواداران رویاهایشان بازسازی می شود. گاهی نمیتوانی به رویاهایت برسی. همیشه این فرصت برایت وجود دارد تا در هر بازی رویای جدیدی داشته باشی.

* ارزش‌های مشخصی در فوتبال وجود دارد

ارزشهای مشخصی در این ورزش وجود دارند یعنی انسانیت، فداکاری و انسجام. تواضع را باید همیشه داشته باشی و ثابت قدم باشی. همیشه باید به حریف ، خودت و تلاش روزمرهات احترام بگذاری. فداکاری همین است. باید متواضع باشی. در فوتبال، استعداد وجود دارد اما همیشه این استعداد باید در خدمت تیم باشد. این سه ارزش کلیدی برای هر فوتبالیستی است.

* با عشق به فوتبال می‌توان موفق شد

با عشق به فوتبال و عشق به رقابت می توان موفق شد. عشق به رئال باشگاهمان هم مهم است. ارتباط با بازیکنانروش های مختلفی وجود دارد. به نظرم همیشه مهم است که یک الگو باشیم. در رئال هیچ چیز غیرممکن نیست و می‌توانیم به چهاردهمین قهرمانی برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز