خبرگزاری کار ایران

خداداد عزیزی: رویارویی با ژاپن فینال زودرس جام است / کی‌روش مربی کوچکی نیست

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۸۹۲

غزال تیزپای فوتبال ایران که این روزها به دلیل ورود رسمی به دنیای تبلیغات بیش از همیشه نامش بر سر زبان ها افتاده است با بیان این که رویارویی با ژاپن فینال زودرس جام است، از برنده این بازی به عنوان قهرمان این دوره از رقابت ها یاد کرد.

به گزارش ایلنا، خداداد عزیزی درباره این که کی‌روش گفته کت قهرمانی برای فوتبال ایران بزرگ است، افزود: ما سه بار در آسیا قهرمان شده‌ایم کی‌روش را هم به ایران آوردیم که ایران را قهرمان آسیا کند. چطور قطر با یک مربی ناشناخته به نیمه‌نهایی صعود کرده است. ژاپن با مربی داخلی به نیمه‌نهایی آمده است. کی‌روش مربی کوچکی نیست. او تیم ملی ایران را قهرمان کند نگران سایز کت قهرمانی نباشد. من خیاط خوب زیاد سراغ دارم می‌دهم این کت گشاد را تنگ و اندازه فوتبال ما کنند.

وی درباره دیدار امروز ایران و ژاپن گفت: بازی سختی است. ما تا این مرحله بازی سختی نداشتیم . وقتی سرگروه شدیم قرعه‌ راحتی تا نیمه نهایی به ما خورد. عمان و چین تیم‌های قدرتمندی نبودند. در مرحله گروهی نیز به جز عراق که بازی درگیرانه‌ای را شاهد بودیم با یمن و ویتنام بازی کردیم . عمان و چین هم نتوانستند فشار زیادی به تیم ما وارد کنند بنابراین به عقیده من ایران و ژاپن فینال جام ملت‌های آسیاست و برنده این دیدار قهرمان خواهد شد.

عزیزی درباره شیوه بازی ژاپنی‌ها در این جام گفت: خیلی‌ها می‌گویند که ژاپن قشنگ بازی نمی‌کند.  اما به نظر من این تیم بسیار مرموز و حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کند و بازی‌هایش را یک بر صفر، یک بر صفر تا این مرحله برده است. بازی ژاپن و عربستان را من دیدم ۷۰ درصد مالکیت توپ در اختیار عربستان بود . اما ژاپن موقعیت خطرناکی به عربستان ندارد و به خوبی از فرصت اش استفاده کرد. ژاپن تیم مرموزی است. تیمی که کاملاً جوان شده است.

وی افزود: ژاپنی‌ها تیم جام جهانی خود را به این مسابقات نیاورده‌اند. جوان گرایی کرده‌اند. ظاهراً هدف آن ها جام جهانی ۲۰۲۲ است. آن ها در این مسائل خیلی خوب کار می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز