خبرگزاری کار ایران

مهابادی: نمی توانم درباره کیفیت فنی بازی صحبت خاصی بکنم

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۸۴۵

سرمربی فجرسپاسی گفت : بازی برابر آلومینیوم اراک کیفیت فنی خاصی نداشت ما نیز مستحق باخت نبودیم و تساوی عادلانه ترین نتیجه برای این بازی بود.

به گزارش ایلنا، داود مهابادی سرمربی فجرشهید سپاسی شیراز در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل الومینیوم اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در نیمه اول به دلیل شرایط نامساعد جوی هر دو تیم نتوانستند فوتبال خوبی را ارائه دهند و به همین دلیل نمی توانم در خصوص کیفیت فنی بازی صحبت خاصی داشته باشم ولی روی همان تک موقعیت های بازی که به وجود آمد تیم ما صاحب یک ضربه پنالتی شد که متاسفانه آن را از دست دادیم که اگر تبدیل به گل شده بود روند بازی در ادامه تغییر می یافت.

مهابادی ادامه داد : در نیمه دوم هر چه از زمان بازی گذشت تیم ما از لحاظ مالکیت توپ و ایجاد موقعیت بهتر عمل کرد ولی نتوانستیم از برتری که داشتیم استفاده کنیم و این تیم حریف بود که توانست به گل دست پیدا کند و در نهایت با همان تک گل ، سه امتیاز بازی را کسب نماید.
 
سرمربی فجر افزود : به هیچ عنوان باخت حقمان نبود و تساوی نتیجه بسیار عادلانه تری برای این بازی بود به هر حال این برد را به کادر فنی، بازیکنان ،شرکت الومینیوم و مردم اراک تبریک می گویم.
 
وی در خصوص تیم آلومینیوم نیز گفت : تیم الومینیوم تیم پر مهره ای بوده و در نیمه دوم انسجام دفاعی خوبی داشتند و توانستند فضاها را به خوبی پوشش دهند کمالوند هم از مربیان بسیار خوب فوتبال ایران است که امیدوارم در آینده نیز موفق باشند.
 
او در خصوص عملکرد داوری بیان داشت : داوری مورد خاصی نداشت و تیم داوری علارغم اوضاع نامساعد جوی و هوای برفی شهر اراک روز خوبی را سپری کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز