خبرگزاری کار ایران

جدایی کی‌روش جدی‌تر از هر زمان دیگری / کارلوس مرد دومیلیون دلاری کلمبیا

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۷۶۰

سرمربی تیم ملی ایران بیش از پیش به درهای خروجی نزدیک شده است.

به گزارش اینا، بحث جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی ایران بیشتر از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد و به نظر می‌رسد این بار این پیشنهاد حالت جدی‌تری به خود گرفته است و کی‌روش یک قدم تا هدایت کلمبیا فاصله دارد.

الفارو گونزالس، نایب رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا در مورد کی‌روش گفته است: جلساتی را با کی روش داشتیم. من به نوبه خودم خیلی از او خوشم آمد و مرا مجذوب خود کرد. البته ما با مربیان داخلی نیز وارد مذاکره شدیم ولی توانایی آنها ما را قانع نکرد به همین خاطر به فکر کی روش و مذاکره با او افتادیم. تا روز جمعه این هفته سرمربی جدید را معرفی خواهیم کرد.

همچنین رادیو "اِل آلارگو" عنوان کرده که فدراسیون‌فوتبال‌کلمبیا نهایتا تا جمعه‌ی آینده کارلوس کی‌روش را  به‌عنوان سرمربی جدید تیم‌ملی‌کلمبیا معرفی خواهد کرد.

سایت ال تمپو هم از تواقف نهایی کی‌روش با کلمبیا پرده برداشته است و دستمزد وی در کلمبیا را سالانه دو میلیون دلار اعلام کرده است که این مبغ نصف دریافتی پکرمن آرژانتینی در این تیم بود.

باید منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقاتی در مورد سرمربی کنونی تیم ملی ایران رخ خواهد داد و آیا کارلوس کی‌روش پس از هشت سال از تیم ملی ایران جدا خواهد شد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز