خبرگزاری کار ایران

لیست مازاد سرخ‌ها مشخص شد / خط قرمز برای خائنان!

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۳۲۳

تمرینات سپیدرود رشت در سکوت خبری و دور از حضور تماشاگران پشت درهای بسته ورزشگاه سردار جنگل برگزار می‎‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بازیکنان سپیدرود رشت برخلاف سایر تیم‌های لیگ برتری با پایان مسابقات نیم فصل اول با استراحت کمتر از شش روز، از روز سه شنبه هفته گذشته در رشت تمرینات آماده سازی برای نیم فصل دوم را آغاز کرده‌اند و برای ادامه مسابقات برنامه‌های کادرفنی را دنبال می‌کنند.

با دستور علی کریمی که پس از شکست برابر استقلال تهران وضعیت آمادگی بازیکنانی سپیدرود کاملا مشخص شد، میلاد قربان زاده، امین جوادی مقدم و یعقوب کریمی سه بازیکنی هستند که پس از توافق با باشگاه به همکاری‌شان پایان می‌دهند و تمرینات حضور ندارند.

براساس برنامه‌ای که کریمی برای شاگردانش در نظر گرفته است طی تعطیلات مسابقات لیگ برتر شاگردانش به ازای هر هفته تمرین تنها 48 ساعت فرصت استراحت خواهند داشت.

قرار است دو بازیکن دیگر از لیست سرخپوشان کنار گذاشته شود تا با معرفی خریدهای جدید سپیدرود برای مسابقات نیم فصل دوم آماده شود. همچنین مربی جوان در نظر دارد بخشی از برنامه تمرینی شاگردانش خارج از شهر رشت باشد و قرار شده در تهران اردوی کوتاه مدتی برگزار کنند.

سپیدرود رشت نیم فصل اول مسابقات لیگ هجدهم را با 10 امتیاز و یک پله بالاتر از استقلال خوزستان قعر جدولی به پایان برده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز