خبرگزاری کار ایران

نامداری: مگر پدیده برزیل است که عیار استقلال را مشخص کند؟

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۹۵۸

روز پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی استقلال آخرین بازی نیم‌فصل را مقابل پدیده انجام می‌دهد که نتیجه این مسابقه حساس برای هر دو تیم اهمیت خاصی دارد.

به گزارش ایلنا، روز پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی استقلال آخرین بازی نیم‌فصل را مقابل پدیده انجام می‌دهد که نتیجه این مسابقه حساس برای هر دو تیم اهمیت خاصی دارد. استقلال روی نوار پیروزی افتاده و پدیده هم که بالای جدول قرار گرفته و به راحتی به هر تیمی امتیاز نمی‌دهد. خیلی‌ها اعتقاد دارند علیرغم پیروزی‌های اخیر استقلال عیار این تیم مقابل پدیده مشخص می‌شود. در این رابطه گفتگویی با اشکان نامداری مربی دروازه‌بانان استقلال انجام دادیم.

حضور دو دروازه‌بان در یک سطح کار شما را سخت می‌کند یا راحت؟

هم سخت و هم راحت. سخت به این دلیل که انتخاب نفر اول را مشکل می‌کند و راحت به این خاطر که خیالت از بابت دروازه راحت است و از این بابت نگرانی نداری.

یک مدت برای همین انتخاب نفر اول خیلی حاشیه درست کردند ولی الان تا حدودی هرکسی درون دروازه قرار می‌گیرد، کسی حرف نمی‌زند؟

معمولا برای دو دروازه‌بان خوب این حواشی را درست می‌کنند و چیز عجیبی نیست. خدا را شکر هم مهدی رحمتی و هم سیدحسین حسینی آن‌قدر خوب کار کرده اند که مشکل خاصی از این بابت نداریم.

هواداران هم الان نسبت به این موضوع واکنش نشان نمی‌دهند؟

قطعا هواداران دوست دارند آماده‌ترین دروازه‌بان درون دروازه قرار گیرد و خوب هم کار کند. برای هواداران اسم مهم نیست و عملکرد مهم است که خدا را شکر هر دو دروازه استقلال نشان داده‌اند چیزی از هم کم ندارند.

قبول دارید تنها استقلال است که این مشکل را دارد و سایر تیم‌ها دروازه‌بان اولشان مشخص است؟

استقلال باید هم دو دروازه‌بان خوب و آماده داشته باشد. روزهای حساس ما هنوز باقی مانده که وقتی درگیر مسابقات آسیایی می‌شویم، کارمان سخت‌تر خواهد شد.

شما با خود حسینی صحبت کردید که کمتر به مسایل حواشی توجه کند و به کار خودش بپردازد؟

حسینی روز به روز باتجربه‌تر می‌شود و می‌بینید که هم در تیم ملی خوب کار می‌کند و هم در استقلال. او به سختی تلاش می‌کند و هر روز هم چیز جدیدی به دروازه‌بانی‌اش اضافه می‌شود. من هم با هر سه دروازه‌بان تیم مثل یک دوست کار می‌کنم و اصلا بحث شاگرد و مربی مطرح نیست. خدا را شکر حواشی در تیم وجود ندارد و آماده بازی با پدیده هستیم.

خیلی‌ها اعتقاد دارند عیار تیم استقلال مقابل پدیده مشخص می‌شود در حالی که به جز پدیده با همه تیم‌ها بازی کرده است؟

پدیده تیم بسیار خوبی است و عالی هم فوتبال بازی می‌کند اما این تیم برزیل نیست که بخواهیم خیلی روی آن مانور کنیم. هر تیمی نقطه ضعف و قوت دارد که پدیده هم از این قاعده مستثنی نیست و ضعف هم دارد. با احترام به پدیده که من خودم دوستان زیادی هم در آن دارم. اگر قرار به روز سخت باشد این پدیده است که روز سختی مقابل استقلال خواهد داشت.

برای این بازی دروازه‌بان اول مشخص شده یا نه؟

هنوز نفر اول مشخص نشده و خود آقای شفر تعیین می‌کند که چه کسی درون دروازه قرار گیرد.

شفر هم در این اواخر خیلی حرفه‌ای و هوشمندانه به دروازه‌بانان تیمش میدان داد تا همه را راضی کند؟

آقای شفر کارش را به خوبی بلد است و می‌داند چطور با بازیکنانش کار کند. این بحث راضی‌ نگه داشتن نبود و بحث تیم بود که همه تلاش می‌کنیم باشگاه و هواداران را راضی کنیم. امیدوارم هواداران روز پنجشنبه هم مثل همه بازی‌ها به استادیوم بیایند و از تیم حمایت کنند تا با پیروزی در بازی پایانی نیم‌فصل به تعطیلات برویم و آماده نیم‌‌فصل دوم باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز