خبرگزاری کار ایران

هفته شانزدهم لیگ آزادگان

پیش‌بازی آلومینیوم اراک - بادران / صعود میزبان به جمع صدرنشینان یا شگفتی شاگردان استحقاری؟

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۵۰۷

هفته شانزدهم لیگ دسته اول با انجام سه مسابقه وارد هفته شانزدهم خواهد شد که در یکی از این مسابقات آلومینیوم اراک میزبان بادران تهران خواهد بود.

به گزارش ایلنا، در روز نخست از هفته شانزدهم لیگ آزادگان تیم‌های آلومینیوم اراک و بادران تهران در اراک به مصاف هم خواهند رفت که با توجه به شرایط دو تیم در جدول یک جدال حساس و تعیین کننده می‌باشد.

آلومینیوم اراک در این مسابقه که در ورزشگاه خانگی خود برگزار می‌شود به دنبال آن است تا با غلبه بر بادران بتواند از فرصت پیش آمده استفاده کرده و خود را بیش از پیش به صدر جدول نزدیک کند. این هفته تیم‌های صدرنشین با هم پیکار می‌کنند و قطعا یکی از آن‌ها امتیاز از دست خواهد داد و باید ببینیم آلومینیوم اراک می‌تواند از این فرصت طلایی نهایت استفاده را بکند یا خیر.

میزبان این مسابقه از 13 بازی خود در این فصل از رقابت‌ها 22 امتیاز کسب کرده و با 6برد، 4مساوی و 3 باخت در جایگاه پنجم جدول جای گرفته است.

بادران تهران که دیگر مهدی پاشازاده را روی نیمکت خود نمی‌بیند و فرشیداستحقاری را به عنوان سرمربی در اختیار دارد در این مسابقه خارج از خانه خواهد کوشید با ارائه یک بازی منطقی بدون شکست از زمین مسابقه خارج شده و چشم به هفته‌های آتی بدوزد. استحقاری خوب می‌داند مدیران بادران از صبر زیادی برخوردار نیستند و اگر او در این مسابقه شکست بخورد حتی امکان دارد وی جای خود را به مربی دیگری دهد.

بادران در این فصل از رقابت‌ها از 13بازی خود 19 امتیاز کسب کرده و با 5 برد، 4 مساوی و 4 باخت در رده هفتم جدول رده‌بنده قرار گرفته است.

این دیدار را محمدرضا تارخ قضاوت خواهد کرد و احسان تیموری، رضا حیدری ، احمد محمدی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد و ناظر این مسابقه نیز فرشید افشار خواهد بود.

گفتنی است این بازی از ساعت 14:00 در اراک و به میزبانی ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز