خبرگزاری کار ایران

توپ طلا باید به رونالدو می‌رسید

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۴۹۴

ستاره سابق کاتالان‌ها می‌گوید او علاقه داشته توپ طلای 2018 به ستاره پرتغالی حال حاضر یوونتوس برسد.

به گزارش ایلنا، لوکا مودریچ با نایب قهرمانی در جام جهانی 2018 و کسب سومین قهرمانی متوالی در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به همراه رئال مادرید، با رای مجله فرانس فوتبال به عنوان برترین بازیکن سال انتخاب شد و توپ طلا را دریافت کرد.

ریوالدو، ستاره اسبق بارسلونا و تیم ملی فوتبال برزیل که خود در سال 1999 به این عنوان ارزشمند دست پیدا کرده است، در این باره گفت: نظر دادن در این رابطه همیشه دشوار است. لوکا مودریچ عملکرد خوبی در سال 2018 داشت و او قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه کرده و به کرواسی کمک کرد در جام جهانی به فینال برسد اما اگر من مجبور بودم بهترین بازیکن سال را انتخاب کنم به رونالدو رای می دادم.

او ادامه داد: رونالدو در فصل گذشته با گل های فراوان همانند گل فوق العاده برابر یوونتوس با رئال مادرید قهرمان اروپا شده و در جام جهانی نیز چهار گل شامل هت تریک برابر اسپانیا به ثمر رساند پس بیش از همگان لایق دریافت توپ طلا بود. همچنین لیونل مسی نیز حداقل باید در بین سه نفر اول قرار می گرفت.

ریوالدو افزود: صادقانه بگویم نمیتوانم بفهمم چرا شرایط تغییر کرده و دیگر تمرکز روی مسی و رونالدو نیست زیرا هر دوی آنها فصلی خوب داشتند. برخی از افراد معتقدند تغییر باشگاه رونالدو باعث از دست دادن جایزه شده اما من با این نظریه موافق نیستم زیرا لحظات تعیین کننده رونالدو قبل از انتقال به یوونتوس و در مادرید رقم خورده بود. به نظر من فقط قرار بود تنوعی در تاریخ ایجاد شده و یک نفر به جای رونالدو و مسی انتخاب شود اما هر دوی آنها در باشگاه های خود تعیین کننده بودند و هیچ دلیلی برای تغییر نظرات وجود نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز