خبرگزاری کار ایران

سه تغییر در ترکیب برنده آزادی

ترکیب استقلال مقابل سپیدرود رشت اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۲۳۳

شاگردان وینفرد شفر در بازی هفته پانزدهم لیگ برتر سپیدرود رشت را پیش روی خود می‌بینند.

به گزارش ایلنا، در چارچوب مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز تیم فوتبال سپیدرود رشت از ساعت 15 در ورزشگاه سردار جنگل میزبان استقلال تهران است. شاگردان وینفرد شفر دو دیدار هفته گذشته خود برابر صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان حالا به دنبال سومین پرد پیاپی فصل جاری هستند. تیم شفر با کسب 21 امتیاز در 13 مسابقه رتبه ششم جدول رده بندی را در اختیار دارد و برای بهترین جایگاه تا پایان نیم فصل اول تلاش می‌کند.

حریف امروز استقلال تهران به لطف کسر 6 امتیاز از استقلال خوزستان از قعر جدول جدا شد و یک پله صعود کرده است. شاگردان علی کریمی از 14 مسابقه تنها 10 امتیاز اندوخته دارند و سه امتیاز بازی خانگی برای آنها دشوار اما رویایی خواهد بود.

پژمان منتظری که به دلیل مصدومیت مدتی در ترکیب اصلی حضور نداشت با پایان مصدومیتش به همراه آبی پوشان به رشت سفر کرده است. آرمین سهرابیان با دست گچ گرفته تمرین می‌کند اما شرایط بازی ندارد. همچنین مارکوس نیومایر و الحاجی گرو که در این سفر بازیکنان استقلال را همراه نکرده‌اند غایبان این مسابقه هستند.

سنگربان با تجربه استقلال پس از ثبت هشتمین کلین شیت فصل در بازی برابر صنعت نفت آبادان آمادگی ایده آل خود را نشان داد ولی سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال مقابل سپیدرود است. با وجود اینکه ترکیب برنده مقابل طلایی پوشان آبادانی نمایش بی نقصی داشت اما شفر دو تغییر را در ترکیب ایجاد کرد.

بدین ترتیب وریا غفوری که در بازی گذشته وینگر راست بود یک خط عقب‌تر به همراه میلاد زکی پور، روزبه چشمی و محمد دانشگر خط دفاعی آبی‌ها را تشکیل می‌دهند تا فرشاد محمدی مهر نیمکت نشین باشد.

فرشید باقری و علی کریمی به زوج مناسب و بدون اشتباهی در خط میانی تبدیل شده‌اند و جلوتر از آنها طارق همام، الهیار صیادمنش و جابر انصاری بازی خواهند کرد. تک مهاجم استقلال در این دیدار هم روح اله باقری خواهد بود.

بدین ترتیب ترکیب استقلال مقابل سپیدرود رشت به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، فرشید باقری، علی کریمی، طارق همام، جابر انصاری، فرشید اسماعیلی و روح اله باقری.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز