خبرگزاری کار ایران

پایان ماه عسل سولاری در رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۱۲۳

تصور می‌شد با آمدن سانتیاگو سولاری همه مشکلات رئال مادرید حل شده است اما بازی با ایبار اتفاقی دیگری را به تصویر کشید.

به گزارش ایلنا، کارنامه او شاید شامل هیچ تجربه‌ای در بالاترین سطح نبود اما او یک رئالی بود که با سنت‌های باشگاه آمیخته است چه به‌عنوان بازیکن و چه مربی. مهم‌تر اینکه شروعی نمی‌توانست بهتر از این داشته باشد: 4 بازی، 4 پیروزی، 15 گل زده و تنها دو گل خورده اما هیچ شانسی وجود نداشت که در این سه هفته رئال را متحول کند. این تیم مسائل دیرینه‌ای دارد که همه در باخت 3 بر صفر عصر شنبه به چشم آمد. رئال مادرید در 11 بازی آخر خارج از خانه خود در لالیگا حداقل یک گل خورده و این آمار کلین‌شیت بدترین روند تیم در 14 سال گذشته است.

تحقیرآمیز اینکه ایبار در هشت بازی آخرش در لیگ با رئال تنها سه گل زده بود و در یک ساعت با این آمار برابری کرد و بدتر اینکه می‌توانستند و باید گل‌های بیشتری به این رئال می‌زدند که در دفاع افتضاح بود؛ نمونه‌اش غافلگیری آلوارو اودریوسولا روی خط محوطه جریمه خودی که به گل دوم میزبان منجر شد.

اشتباه است اگر دفاع را به‌عنوان بخش بد تیم نشانه برویم چون از نظر فردی و تیمی بد بودند. گرت بیل در نیمه اول یک گل مردود زد اما همان هم خوب بود برای بازیکنی که نزدیک به سه ماه است گل نزده. کریم بنزما با انتصاب سولاری متحول شده بود اما خود سابقش شد. اخیرا گفته بود، «مردم نمی‌دانند من در زمین چه می‌کنم» و دانستن آنچه دقیقا برابر ایبار انجام داد، واقعا مشکل بود.

در خط میانی، تونی کروس یک بار دیگر بدون کاسمیرو در کنارش بازیکن معمولی بود. شاخص‌ترین کار دنی سبایوس هم مشارکتش در گل اول ایبار بود. لوکا مودریچ بی‌نهایت بی‌خاصیت بود و به درستی جای خود را به ایسکو داد که یک بار دیگر زیر نظر سولاری روی نیمکت قرار گرفت. می‌شود گفت مودریچ هیچ شباهتی به یک برنده توپ طلا نداشت و در واقع از تابستان هرگز نداشته. او تنها کسی نیست که به خستگی ناشی از جام جهانی مبتلا شده و رافائل واران هم هرگز در دفاع اینقدر آسیب‌پذیر نبوده. اگر انتظار داشتیم سرخیو راموس پاسخ شایسته‌ای به اتهام نقض قوانین ضددوپینگ بدهد، این اتفاق نیفتاد. کاپیتان مثل همه کسانی که دور و برش بودند و همچنین سولاری روی نیمکت، گیج و مبهوت بود. مربی آرژانتینی که ملیا، رئال وایادولید، ویکتوریا پلژن و سلتاویگو را شکست داده بود، انتظار می‌رفت تیمی را ببرد که هرگز رئال مادرید را شکست نداده بود اما در پایان خوش‌شانس بودند که شکست سنگین‌تری نخوردند. نه بازی کردند نه مبارزه‌ای را بردند، روی هر توپ دیر رسیدند و با جسارت و خودباوری ایبار برابر نبودند.

بعد از چنین نتیجه‌ای، ماه عسل سولاری که برای نخستین بار به‌عنوان مربی دایم روی نیمکت تیم نشسته بود، تمام شد. او برای اینکه کار مربیگری رئال را بگیرد، عملکردی عالی داشت اما کار سخت از همین حالا شروع می‌شود.

نکات آماری

* رئال مادرید در 13 بازی ابتدایی این فصل لالیگا 19 گل خورده که بدترین آمار این تیم بعد از فصل 2009-2008 محسوب می‌شود که در آن 20 گل در 13 بازی خوردند.

* ایبار برابر رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکومادرید 26 بار به میدان رفته و حاصل عملکردش یک برد، 3 تساوی و 22 باخت بوده.

* رئال در بازی با ایبار تنها سه شوت در چارچوب داشت که بدترین آمار این تیم در سال 2018 است.

* تیبو کورتوآ در 11 بازی لیگ برای رئال مادرید 18 گل خورده یعنی به طور متوسط 64/1 گل در هر بازی در حالی که این بلژیکی در 111 بازی لیگ برای اتلتیکومادرید 94 گل خورده بود با متوسط 85/0 گل در هر بازی.

منبع: سایت گل / مارک دویل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز