خبرگزاری کار ایران

تقوی: بهانه نمی آورم اما تیمم نصفه و نیمه شده است

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۳۵۲

سرمربی تیم تراکتورسازی درباره‌ آخرین وضعیت تیمش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد تقوی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد شرایط تیمش اظهار داشت: مهمترین موضوعی که پس از بازی با ذو‌ب‌آهن باعث وقفه در کار تیم‌مان شده،‌ تعطیلاتی لیگ است و الان سه بازیکن تأثیرگذارمان را در اختیار نداریم. دوبازیکن دیگر ما هم در اختیار تیم امید هستند و به نوعی تیم‌مان نصفه‌و‌نیمه شده است. نمی‌خواهم بهانه بیاورم، اما تمام سعی و تلاش‌مان این است که بازیکنان را تا بازی با پرسپولیس به لحاظ بدنی آماده نگه داریم.

وی افزود: به همین دلیل در تمرینات بیشتر تلاش‌مان این است که بازیکنان را به لحاظ هوازی و بدنی در شرایط ایده‌آل نگه داریم. سعی می‌کنیم تا یکشنبه هفته آینده این روند را ادامه دهیم و پس از آن به روند قبلی تیم‌مان برخواهیم گشت. یعنی سعی می‌کنیم تمرینات اول هفته بسیار پرفشار باشد و رفته رفته و چند روز مانده به مسابقه فشار این تمرینات را کاهش دهیم. تا آن زمان بازیکنان ملی‌پوش هم به تمرینات برمی‌گردند و ما به ترکیب اصلی‌مان خواهیم رسید.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز همچنین بیان کرد: من نگرانی خاصی به لحاظ مشکل تاکتیکی ندارم، چون بازیکنان به درک متقابل نسبت به یکدگیر رسیده‌اند، اما تنها مشکی که ما داریم و تا حدودی مرا نگران می‌کند این است که بتوانیم بازیکنان را به لحاظ بدنی آماده نگه داریم. این هم کار سختی است، چون بازی نداریم، اما سعی می‌کنیم برای این موضوع هم راه‌کاری پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز