خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های وین رونی درباره هیجان آخرین بازی ملی

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۹۵۶

وین رونی خیلی خوشحال است که می‌خواهد آخرین بازی را برای تیم ملی انگلیس انجام دهد و از گرت ساوت‌گیت مربی «سه شیر» که تصمیم گرفته دیدار دوستانه پنج‌شنبه با آمریکا بازی خداحافظی او باشد، تشکر می‌کند.

به گزارش ایلنا، ستاره سابق منچستریونایتد در یک پیام ویدئویی که از سوی باشگاه آمریکایی‌اش، دی‌سی یونایتد منتشر شده، هیجانش از یکصد و بیستمین بازی ملی که در ورزشگاه ویمبلی برگزار می‌شود را ابراز کرد.

رونی گفت: «بازی در این تیم و دیدن هم‌تیمی‌های قدیمی، دیدن گرت و کادر مربیگری و البته بازی در ویمبلی برای آخرین بار حس فوق‌العاده‌ای دارد. همچنین دیدن دوباره هواداران. عالی است که می‌خواهم دوباره پیراهن انگلیس را به تن کنم و از هوادارانی که در طول این سال‌ها از من حمایت کردند، تشکر کنم.»

بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس تیرماه به لیگ آمریکا (MLS) رفت و دی‌سی یونایتد را از قعر جدول به مرحله پلی‌آف آورد هرچند تیمش نتوانست از نخستین مانع عبور کند و با قبول شکست مقابل کلمبوس کرو حذف شد.

اتحادیه فوتبال انگلیس این بازی را ترتیب داد تا هم از زحمات رونی قدردانی شود و هم منابع مالی خوبی در اختیار سازمان‌های خیریه کودکان و جوانان قرار گیرد. رونی ادامه داد: «افتخار بزرگی است که اتحادیه فوتبال این بازی را برای من ترتیب داده. البته بازی مهمی است. پول هم برای خیریه‌ها جمع می‌شود که فکر می‌کنم خیلی مهم است.»

رونی 33 ساله در 119 بازی ملی خود 53 گل زده. او نخستین بار در فوریه 2003 برای تیم ملی انگلیس به میدان رفت و بعد از برد 3 بر صفر برابر اسکاتلند در ویمبلی در 20 آبان دو سال قبل برای این تیم بازی نکرده است: «نمی‌دانم قرار است چند دقیقه بازی کنم، این را هم نمی‌دانم که از ابتدا در زمین هستم یا دقایق آخر به میدان می‌روم. هر تصمیمی که گرت بگیرد خوب است. همین که قرار است بازی کنم، خوشحالم می‌کند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز