خبرگزاری کار ایران

معین عباسیان در گفت و گو با ایلنا:

مصدومیت عجیب و الکی بدشانسی بزرگ من بود؛ خودم بیشتر از همه اذیت می شوم/ ترابی هرچه داشته برای سایپا گذاشته است

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۸۸۰

هافبک تیم سایپای تهران درباره رهایی از بند مصدومیت و شرایطش در این تیم تهرانی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، معین عباسیان در این فصل پس از عملکرد درخشان در تیم پدیده مشهد راهی سایپا شد تا در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا کمک حال علی دایی و خودروسازان باشد. با این حال او در چند هفته اخیر دچار مصدومیتی شد که چند بازی را از دست داد. عباسیان که به تازگی شرایط خوبی را پیدا کرده در گفت و گو با ایلنا در این باره اظهار داشت: مصدومیت بد و عجیبی بود. یک روز قبل از بازی با استقلال و موقع گرم کردن آمدم شوت بزنم که پای یکی از بازیکنان روی استخوان پایم قرار گرفت. قسمت حساسی از پایم بود و خون رسانی به آن ضعیف صورت می گرفت و باید مدتی را تحت درمان قرار می گرفتم. خدا را شکر الان خیلی بهتر هستم و درد ندارم.

وی درباره باخت مقابل سپاهان بعد از چند هفته خوب، تصریح کرد: شرایط خیلی خوبی داشتیم. قبل از بازی با سپاهان نتایج قابل قبولی را کسب کرده بودیم اما بازی با سپاهان یک شوک بود. همه از این نتیجه به دست آمده تعجب کردیم. می توانستیم بهتر از اینها باشیم اما شرایط طوری پیش رفت که هرکاری کردیم نتیجه برگردد؛ اوضاع بدتر شد. خوشبختانه با صحبت هایی که علی آقا(دایی)انجام دادند شرایطمان خیلی بهتر شده و باید باخت مقابل سپاهان برایمان درس شود. به بزای بعدی امیدوار هستیم گرچه شخصا فکر می کنم مسابقه خیلی دشواری است.

عباسیان درباره رویارویی با سرمربی سابق خود گفت: آقا رضا(مهاجری) خیلی به من کمک کرد و حدود 4 سال شاگرد ایشان بودم. از موقعی که آقای مهاجری هدایت ماشین سازی را به عهده گرفته آنها عملکردشان زمین تا‌اسمان با گذشته فرق کرده و خیلی بهتر شده اند. یکی دو بازی آنها را دیده ام و واقعا فوتبال خوبی را به نمایش می گذارند. نباید به جایگاه آنها در جدول توجه کنیم و باید با تمرکز بالا به میدان برویم. آقا رضا ما را آنالیز کرده و من هم از ایشان و تفکراتشان تا حدی مطلع هستم و می دانم در بازی های خارج و داخل خانه با چه ذهنیتی وارد میدان می شوند.

وی در پاسخ به این سوال که در این فصل نتوانسته آن درخشش همیشگی را داشته باشد و علت این موضوع چیست بیان داشت: 5 سال در یک شرایط دیگر بودم و حالا در تیم سایپا بازی می کنم. بدترین اتفاق ممکن برای من این مصدومیت الکی بود که به وجود آمد و چند هفته را از دست دادم. امیدوارم این بدشانسی ها تمام شود و بتوانم به سایپا و علی آقا کمک کنم.  خودم بیشتر از همه اذیت می شوم و تحت فشار هستم چرا که نمی توانم توانایی های خودم را بروز دهم. در این یازده هفته آن معین همیشگی نبودم اما قول می دهم خیلی زود به شرایط ایده آلم برگردم.

وی درباره کار با علی دایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه خود علی اقا آنقدر حرفه ای هستند که هیچ وقت فشاری از جانب ایشان روی من نبوده است. اتفاقا هوایم را هم داشته اند. همانطور که گفتم ان شالله در ادامه بازی ها سعی می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم.

عباسیان در پایان درباره اینکه با رفتن مهدی ترابی در نیم فصل به پرسپولیس سایپا دچار کمب.د مهره خواهد شد واین برای سایپا در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا می تواند مشکل ساز شود گفت:  مهدی یکی از دوستان خوب من است که فن بالایی دارد. در نیم فصل اول خیلی تحت فشار بود و برخی ها می گفتند در سایپا بازی نمی کند اما خدا گواه است که اصلا اینطور نبوده است. او هرچه در توان داشته گذاشته و حالا هم بهترین ها را برایش می خواهم. مطمئنم خیلی بیشتر از اینها پیشرفت می کند. او قلب پاکی دارد و می دانم که در پرسپولیس هم موفق می شود. با رفتن او شرایط ما دشوار خواهد شد اما با درایت کادر فنی و یارهای کمکی که جذب می شوند سعی می کنیم در هر سه تورنمنت عملکرد ایده آلی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز