خبرگزاری کار ایران

سرمربی اسبق جوبیلو ایواتا: در بازی با استقلال 128 هزار نفر به آزادی آمدند/ استادیوم صدای "بنگ بنگ بن" می داد/ بیرون ورزشگاه سنگ می فروختند!

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۸۲۲

سرمربی جوبیلو ایواتا در بازی با استقلال درباره جو ورزشگاه آزادی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، تیمهای پرسپولیس و کاشیما‌انتلرز تا ساعاتی دیگر بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می کنند و تکلیف قهرمان فصل 2018 لیگ قهرمانان را مشخص می شود. در فصل 1998-99 هم تیم جوبیلو ایواتا توانست در ورزشگاه آزادی استقلال تهران را شکست دهد و قهرمان جام باشگاه های آسیا شود.

هیروشی نامبا درباره این بازی اظهار داشت: روز عجیبی بود. بیرون از ورزشگاه سنگ می فروختند. در هنگام مسابقه من سیب یا چیز دیگری ندیدم که پرتاب شود و همه سنگ بود. با این حال جو ورزشگاه فوق العاده بود. قبل از بازی صدای "بنگ بنگ بن" در گوش ما می پیچید. ایرانی ها عاشق فوتبال هستند اما ما ژاپنی ها با این جو مشکلی نداریم و مشکلی با این سروصداها نداشتیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: جمعیتی که به ورزشگاه رفت از 80 هزار نفر خیلی بیشتر بود. یک جا خواندم که گفته بودند 128 هزار نفر در ورزشگاه بودند. به چشم خودم دیدم که حدود دو ساعت و نیم طول کشید تا تماشاگران ورزشگاه را به طور کامل ترک کنند.

سرمربی وقت جوبیلو در پایان گفت: بازی را 2-1 بردیم اما مسئله مهم ارتفاع بالای ورزشگاه بود و اینکه نفس کشیدن را سخت می کرد. چند بازیکن ما هم مشکل داشتند. حدود 100 هوادار ژاپنی هم که از کارمندان سفارتخانه بودند به ورزشگاه آمدند. البته خانم ها اجازه ورود نداشتند. ما در پایان استقلال را شکست دادیم و قهرمان شدیم. حالا هم امیدوارم کاشیما با شکست پرسپولیس به این مهم دست پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز