خبرگزاری کار ایران

قهرمانی کلهر در تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۵۵۷

تکواندوکار تیم ملی نوجوانان ایران موفق شد مدال طلای وزن 73- کیلوگرم پسران جهان را به خود اختصاص دهد.

به گزارش ایلنا، در ادامه این رقابت‌ها که به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه جریان دارد، امروز شنبه 15 مرداد ماه تکواندوکاران اوزان 73- و 78- کیلوگرم پسران و 59- و 63- کیلوگرم دختران به دیدار حریفان خود رفتند و رضا کلهر توانست عنوان قهرمانی وزن 73- کیلوگرم را به خود اختصاص دهد.

کلهر در دیدار پایانی برابر «دوگرو منیر فورکان» از ترکیه را در 2 راند متوالی و با نتایج ( 9 بر 3 و 11 بر 5) شکست دهد و بدون از دست دادن حتی یک راند به رقبا، مدال طلا را بر گردن بیاویزد.

او در ابتدا دور نخست «هه ینگ جیه» از چین تایپه را در 2 راند با نتایج (14 بر 2) شکست داد و سپس «کیم دو هئون» از کره جنوبی را با نتایج (16-4 و 8 بر 6) پشت سر گذاشت. وی در مرحله یک چهارم نهایی طی 2 راند مقابل «اورین باسار» از قزاقستان به برتری رسید و در مرحله نیمه نهایی «هایتام زاروتی» از مراکش را در دیداری جذاب و تماشایی با نتایج (11 بر صفر و 10 بر 9) شکست داد و به فینال راه پیدا کند.

همچنین در ادامه روز پنجم، ساغر مرادی در وزن 63- کیلوگرم در گروه دختران شانس دارد تا نشان طلای دیگری به جمع مدال ها اضافه کند.

تیم ملی ایران تا پایان روز پنجمم این دوره از مسابقات موفق به کسب 5 مدال طلا و یک نقره شده است. سوگند شیری، مبینا نعمت زاده، ابوالفضل زندی، رضا کلهر و متین رضایی 5 مدال طلا و پرنیا سلمانی هم یک مدال نقره برای تیم کشورمان کسب کردند.

سیزدهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان تا روز یکشنبه شانزدهم مردادماه در شهر «صوفیه» کشور بلغارستان جریان خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز