خبرگزاری کار ایران

نتیجه تصمیم عجیب؛

کریستیانو رونالدو فهمید که دیگر خاص نیست!

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۲۷۱

کریستیانو رونالدو ستاره منچستریونایتد در تابستان امسال به سختی یاد گرفت که دیگر بازیکن خاصی به حساب نمی‌آید.

به گزارش ایلنا، زمانی باشگاه‌ها برای به خدمت گرفتن برنده 5 توپ طلا رقابت داشتند، اکنون به نظر می‌رسد که رونالدو مجبور شود در اولدترافورد بماند چون چاره دیگری ندارد.

این در حالی رخ می دهد که این بازیکن بیش از هر زمان دیگری در منچستریونایتد ناراضی است و موضوع انتقاد عمومی از سوی سرمربی جدید یعنی اریک تن هاگ بوده است.

به هر حال، دوره ای بود که رونالدو آنقدر برای تیمش مهم بود که بیش از حد بزرگ به نظر می رسید. در آن زمان، او با نهایت حرفه‌ای بودن رفتار می‌کرد و یکی از بازیکنان کلیدی در برخی از بهترین تیم‌های جهان بود.

با گلزنی برای بدترین تیم منچستریونایتد در دوران لیگ برتر، او توانست خود را به شوخی بگیرد که یک کالای گرانبها باقی مانده است. با این حال، حقیقت در دوره‌ای آشفته آشکار شده که در آن او بدون هیچ استراتژی خروج آشکاری در باشگاه خود را به حاشیه برده است.

در حالی که او در طول فصل خارج از فصل به تمرینات سخت ادامه داده، شک و تردید وجود دارد که غیبت او در تمرینات پیش فصل تا چه اندازه یک بازی قدرتمند در برابر منچستریونایتد و تن هاگ بوده است.  "دلایل شخصی" برای غیبت او ذکر شد، با این حال یونایتد همچنین به او اجازه داد که بازی دوستانه 1-1 باشگاه با رایو وایکانو را زودتر ترک کند.

 حالا رونالدو به کجا می رود؟

باشگاه به باشگاه از جذب او فاصله گرفته‌اند، علیرغم اینکه او قول داده است برای ترک اولدترافورد، دستمزدش را 30 درصد کاهش دهد.

اکرانی زشت و تحقیرآمیز برای یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ است که در بهترین باشگاه‌های اروپا بگردند و هر کدام یک به یک بینی خود را از سمت او برگردانند.

حتی اتلتیکومادرید که جزو نخبگان مطلق محسوب نمی‌شود، ممکن بود در میان اعتراضات هواداران که این بازیکن را نمی‌خواهند، او را جذب کند. دیگو سیمئونه سرمربی تیم تهدید شده است که در صورت انجام یک معامله اخراج خواهد شد، در حالی که هواداران او را به عنوان "افت صریح" خطاب کرده اند.

این ویژگی بازیکنی نیست که دیگر بتوان آن را منحصر به فرد دانست.

رونالدو در حال حاضر قمار بزرگی برای کسی است که نتواند آن را انجام دهد. در 37 سالگی، او در بهترین حالت یک راه حل کوتاه مدت را نشان می دهد، در حالی که سبک نابهنگام او به این معنی است که تیم ها باید به طور کامل در اطراف او بازسازی شوند. دستمزدها تا حدی حداقل یک پرده مبهم در میان این عوامل مهم است.

او ممکن است هنوز از این به عنوان یک عامل انگیزشی برای سال پیش رو استفاده کند، اما با توجه به اینکه سرزنش تن هاگ هنوز در گوشش زنگ می‌زند، باید برای رونالدو به اندازه دیگران آشکار باشد که او دیگر قیمتی و خاص نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز