خبرگزاری کار ایران

بهتاج: به جز سه چهار تیم بقیه باشگاه‌ها بیشتر از تراکتور هزینه کرده‌اند/ فصل خوبی با این مجموعه در پیش داریم/ با عزت اللهی به توافقات خوبی رسیده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۴۱۹

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در مورد حضور دوباره در این باشگاه و وضعیت نقل و انتقالات این تیم صحبت کرد.

ایوب بهتاج در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حضور دوباره بر مسند مدیریت تراکتور اظهار داشت: باشگاه تراکتور نماد ورزش استان آذربایجان است و به دلیل علاقه‌مندان زیادی که دارد از اهمیت بالایی برخوردار است و من به نوبه خودم هرجا احساس کنم کمکی از دستم ساخته است کوتاهی نمی‌کنم. از هیات مدیره و مالک محترم باشگاه بابت اعتمادی که به من داشتند ممنونم و امیدوارم در مدتی که مسئولیت دارم بتوانم به این باشگاه و هوادارانش خدمت کنم. 

وی در مورد اینکه آیا در جریان امور باشگاه تا پیش از حضورش قرار دارد یا نه، گفت: من تا دو ماه قبل در اداره ورزش استان بودم و در این مدت با آقای سهرابی دائم در مکاتبه بودیم و به واسطه مسئولیتی که داشتم طبعاً در جریان امور باشگاه کم و بیش قرار داشتم و الان هم نیاز است جلسات متعددی با اعضای هیات مدیره و مسئولان باشگاه و کادرفنی داشته باشم تا از کار عقب نمانیم و در شرایط و موقعیت زمانی حساس و مهمی هستیم و نیاز به کار شبانه روزی داریم تا تراکتور شرایط خوبی در طول فصل پیش رو داشته باشد. 

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در رابطه با وضعیت تیم در نقل و انتقالات و اینکه بعد از چند سال تراکتور دوباره می‌خواهد چهره یک تیم مدعی به خودش بگیرد توضیح داد: بله خدا را شکر چیزی که تا اینجا دیده شده شرایط خیلی خوبی است و سرمربی محترم تیم آقای قربان بردیف کار را زود شروع کردند و اردوی خوبی هم برگزار شده و تغییرات در تیم هم با نظر ایشان تا امروز به خوبی انجام شده و با حمایت‌های مالک محترم باشگاه آقای زنوزی وضعیت خوبی تا اینجای کار حاکم است و امیدوارم از اینجا به بعد هم اوضاع به همین خوبی پیش برود تا تیم خوبی در فصل جدید داشته باشیم و برای افتخار آفرینی برای تراکتور تلاش کنیم چرا که این تیم و هوادارانش لایق بهترین‌ها هستند. 

وی در مورد اینکه گفته می‌شود تراکتور فصل جدید کهکشانی و پرهزینه بسته شده است، گفت: این القاب که مطرح می‌شود را قبول ندارم و اصلاً بحث کهکشانی و موارد این چنینی را نداریم و تا جایی که می‌دانم باشگاه بر اساس اعلام نیاز سرمربی تیم در نقل و انتقالات فعالیت داشته است و با توجه به اینکه فصل گذشته نتایج رضایت بخش نبود طبیعی است تغییراتی در نقل و انتقالات وجود داشته باشد. در مورد هزینه هم مطمین باشید تیم‌های زیادی در همین نقل و انتقالات هستند که بیشتر از ما هزینه کردند و شاید فقط سه چهار تیم کمتر از ما هزینه کرده باشند. تراکتور دنبال جنجال در نقل و انتقالات نبوده و اگر هم هزینه‌ای شده باشد باید توجه کنید که تنها باشگاه صد در صد خصوصی در لیگ برتر ما هستیم و اگر قرار است در مورد هزینه از باشگاهی سوال شود بهتر است دولتی‌هایی که خیلی از ما بیشتر هزینه کردند پاسخگو باشند. 

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در مورد وضعیت نقل و انتقالات باشگاه عنوان کرد: در این خصوص لازم است با آقای بردیف نشستی داشته باشم و صحبتی داشته باشیم و به طور دقیق ببینیم تا چه میزان خواسته‌های ایشان در نقل و انتقالات برآورده شده و چقدر دیگر نیاز به فعالیت در نقل و انتقالات داریم ولی همینقدر می‌گویم که کار تراکتور هنوز تمام نشده است و تا جایی که می‌دانم چند بازیکن دیگر قرار است اضافه شوند و به زودی این اتفاق رخ می‌دهد. 

بهتاج در مورد وضعیت تراکتوری شدن سعید عزت اللهی که نامش این روزها زیاد مطرح می‌شود خاطرنشان کرد: بهتر است خیلی وارد اسامی نشویم و هر بازیکنی که قرارداد امضا کرد اعلام می‌کنیم ولی در مورد ایشان بگویم که به توافقات خوبی رسیدیم و انشاءالله به زودی به توافق کامل خواهیم رسید و قراردادش امضا خواهد شد. 

وی در رابطه با وضعیت ورزشگاه یادگار امام (ره) توضیح داد: ورزشگاه به طور جدی دارد رویش کار می‌شود و مسائل زیرساختی که در دست بازسازی بود به سرعت انجام می‌شود تا هرچه زودتر بازی‌های تراکتور در آنجا برگزار شود و بتوانیم به بهترین شکل از هواداران خوب تیم در این محل میزبانی کنیم و بازی‌های تیم انجام شود. ابتدای فصل ما در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی بازی خواهیم کرد ولی به زودی این ورزشگاه آماده خواهد شد.  

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در پایان گفت: امیدوارم فصل خوبی در کنار هواداران در پیش داشته باشیم و قول می‌دهم در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم تا تراکتور به موفقیت برسد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز