خبرگزاری کار ایران

انجام ۳هزار و ۷۲۷مورد بازرسی از بازار رزن ودر گزین

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۳۵۴

رییس اداره صنعت، معدن تجارت رزن و سرپرست درگزین در کار گروه تنظیم بازار که در فرمانداری رزن برگزار شد ضمن تبریک روز ملی اصناف گفت ارج نهادن به ارزش های معنوی ،اجتماعی،اقتصادی این قشر زحمتکش عرضه کار و تلاش ،که جزء بدنه اصلی رونق اقتصادی هستند جز وظایف ماست.

به گزارش ایلنا، محمد سهیلی  از ۳هزار و۷۲۷مورد بازرسی از ابتدای سالجاری در شهرستانهای رزن ودر گزین خبر داد و گفت ۳۳ مورد کشت مشترک با سایر دستگاه ها انجام شده است که ۴۹ پرونده متشکله  صورت گرفته است.

سهیلی به تخلفات بازار رزن ودر گزین  در سالجاری اشاره کرد و افزود: گرانفروشی عدم درج قیمت، قاچاق کالا ،کم فروشی و تقلب از مهمترین تخلفات بوده است.که ۴۸ مورد شکایات مردمی ثبت شده است.

وی در تشریح این خبر که ۱۵۶ مورد ثبت تخلف به ارزش ۶۷۵میلیون  و۴۵۹هزار و۶۳۰ریال  گزارش شده است اظهار داشت  ۴۳ مورد گرانفروشی،۶ مورد قاچاق کالا وعرضه خارج از شبکه،۴۱ مورد عدم درج قیمت و۵۵ مورد کم فروشی وتقلب به ثبت رسیده است.

رییس اداره صنعت، معدن تجارت رزن و سر پرست درگزین با بیان اینکه ۶۱۷ مورد بازرسی از نانوایی های سطح شهرستان انجام شده است گفت ۳۳ مورد پرونده تخلف به ارزش ۱۸ میلیون و۳۵۷ ریال گزارش به ثبت رسیده است.

سهیلی خاطر نشان کرد با واحدهای نانوایی که کیفیت وکمیت را رعایت نکنند در صورت تکرار تخلف طبق قانون در مرتبه سوم با نصب بنر بر سر درب واحد مواجه خواهند شد.

وی  به توزیع اقلام تنظیم بازار در سالجاری  اشاره کرد و ادامه داد:۵ هزار کیلو گرم گوشت منجمد گوساله به ارزش ۳۱ هزار و۵۰۰ تومان به جامعه هدف توزیع شده است.

محمد سهیلی  در ادامه اظهار داشت ۹ تن شکر در بسته های هزار و۲۰۰ گرمی با قیمت ۵ هزار و۱۰۰ تومان،و ۹۱تن شکر فله ای با قیمت ۳ هزار ۵۰۰ تومان برای صنف قنادان و تنظیم بازار  توزیع شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن و سرپرست درگزین  با بیان اینکه در حال حاضر هیچ کمبود کالایی در شهرستان های رزن ودر گزین وجود ندارد افزود ۱۱۶ تن قند شکسته با قیمت ۴ هزار و۷۰۰ تومان با ارائه کارت ملی سرپرست خانوار برای تنظیم بازار توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز