خبرگزاری کار ایران

در پنج ماه ابتدای سال ٩٨ صورت گرفت؛

بانک صادرات ایران بیش از ٤ هزار و ٤٠٨ میلیارد ریال از املاک مازاد خود را واگذار کرد

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۲۳۰

بانک صادرات ایران در راستای عمل به قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر در پنج ماه ابتدای سال ٩٨، تعداد ١٧٢ رقبه از املاک مازاد خود را به ارزش بالغ بر ٤ هزار و ٤٠٨ میلیارد به فروش رساند.

به گزارش ایلنا، این بانک در راستای تخصیص بهینه منابع، در پنج ماهه نخست سال ٩٨ با برگزاری مزایده، موفق به فروش ١٧٢ رقبه ملک به ارزش بالغ بر ٤ هزار و ٤٠٨ میلیارد ریال شد. این بانک از آغاز اجرایی شدن قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر طی سال‌های ٩٤ تا ٣١ مردادماه ٩٨ نسبت به فروش هزار و ٣٦٦ رقبه املاک مازاد خود به ارزش بالغ بر ١٥ هزار و ٥٣٤ میلیارد ریال اقدام کرده است.

بانک صادرات ایران در سال ٩٤ در حدود ١٠٣ رقبه ملک به ارزش بیش از ٥٩١ میلیارد ریال، در سال ٩٥ نیز ١٤٧ رقبه ملک بالغ بر ٨٧١ میلیارد ریال، در سال ٩٦ حدود ٤١١ رقبه ملک مازاد به ارزش سه هزار و ٩٨٦ میلیارد ریال و در سال ٩٧، نیز ٥٣٣ رقبه ملک مازاد به بهای پنج هزار و ٦٧٦ میلیارد ریال واگذار کرده و منابع حاصل از آن در مسیر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در بخش‌های اقتصادی کشور قرار گرفته است.

فروش اموال و دارایی‌های مازاد بر اساس نقشه‌ راه و برنامه‌های عملیاتی ابلاغ شده بانک صادرات ایران، با هدف چابک‌سازی و اصلاح ساختار مالی، تجهیز و مصرف بهینه منابع و تقویت بخش‌های تولیدی کشور، مورد توجه قرار دارد و همچنان با دقت و اهتمام از سوی این بانک پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز