خبرگزاری کار ایران

نخستین آلبوم سرود دانش آموزان انجمن اسلامی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۷۸۲

نخستین آلبوم سرود دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بهره‌گیری از مضامین دانش‌آموزی و انقلابی در قالب ۹ قطعه منتشر شد.

به گزارش ایلنا، آلبوم سرود طلایه‌داران که به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور تولید شده است در ۹ قطعه با اشعاری از میلاد عرفان‌پور، محمدجواد الهی‌پور، وحید خزایی به مخاطبان ارائه می‌شود، آهنگسازی قطعات این آلبوم نیز برعهده احسان جوادی، داود نعمتی و مجتبی جوادی بوده است.

مسعود شاکر تهیه‌کننده این آلبوم موسیقایی توضیح داد: تلاش کردیم مضامین دینی، دانش آموزی و تشکیلاتی‌مان را به زبان هنر بیان و عرضه کنیم چه آنکه جای تصریح ندارد که تاثیرگذاری آثار هنری بسیار  بیشتر از زبان آموزشی ساده است. مضامینی مانند احترام به آموزگار، کتاب‌خوانی، نقش دانش آموزان در گام دوم انقلاب اسلامی، ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی از جمله محورهای مفهومی این آلبوم است. ضمن آنکه برخی محورهای تشکیلاتی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان نظیر آیه سال نیز در این آلبوم گنجانده شده است.

وی در معرفی اعضای گروه این آلبوم گفت: از سال گذشته با مشارکت بیش از ۴۰ تن از دانش آموزان متوسطه اول عضو انجمن اسلامی فعالیت کار سرود را آغاز کردیم که به مرور به یک گروه ۳۰ نفره رسیدیم و از دهه فجر ۹۷ به اجرای سرودهای تولیدی گروه طلایه‌داران را به صورت رسمی آغاز کردیم.

تهیه‌کننده این آلبوم در پایان یادآور شد: تعدای از تولیدات ما در حال تصویرسازی و تبدیل به نماهنگ است که طبق هماهنگی‌های صورت گرفته این نماهنگ‌ها روی آنتن رسانه ملی خواهد رفت.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، تولیدات هنری نظیر سرود، نماهنگ و گروه‌های نمایشی را در سراسر کشور توسط دانش آموزان انجمن اسلامی شکل داده که گروه سرود طلایه‌داران یکی از آنهاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز