خبرگزاری کار ایران

از سوی وزیر ارشاد؛

احکام کانون‌های فرهنگی مساجد ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۱۳۲

احکام شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان‌ها توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر و ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، اولین حکم از سری احکام شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان‌ها به نماینده محترم ولی‌فقیه و استاندار اردبیل توسط وزیر ارشاد در سفر به این استان اعطا شد.

اعضای شورای سیاست‌گذاری استانی کانون‌های مساجد در استان‌های 32گانه و مناطق آزاد منصوب و احکام آنها از طرف وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ و صادر شد.

شورای سیاست‌گذاری کانون‌های مساجد در هر استان، بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه ۸۰۷ تشکیل شده و اعضای آن از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تعیین می‌شوند.

بر اساس این مصوبه، شورای سیاست‌گذاری‌ کانون‌های مساجد در هر استان متشکل از 9 نفر است که عبارتند از نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، شهردار، مدیرکل تبلیغات استان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نماینده مرکز مدیریت حوزه های علمیه در استان، مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه، مدیرستاد استانی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و فرمانده بسیج استان.

در حال حاضر بیش از ۲۴ هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد سراسر کشور وجود دارد و بیش از دو میلیون نفر عضو این کانون‌ها بوده و در آن فعالیت می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز