خبرگزاری کار ایران

چهار نمایش تازه در «پردیس تئاتر شهرزاد» با آغاز فصل پاییز

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۵۲۹

چهار اثر نمایشی تازه از تاریخ ۲۴ شهریورماه سال جاری در «پردیس تئاتر شهرزاد» روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، در دور جدید اجراهای پردیس تئاتر شهرزاد؛ چهار اثر نمایشی تازه از کارگردانان مختلف در این مجموعه روی صحنه خواهد رفت.

آیین افتتاح نمایش «هرکسی یا روز می‌میرد یا شب، من شبانه‌روز» به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان در تاریخ یکشنبه ۲۴ شهریورماه در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد برگزار خواهد شد و این نخستین اجرای این اثر نمایشی است که هر روز ساعت ۱۹ به صحنه خواهد رفت.

سجاد افشاریان، مرتضی درویش‌زاده، نیکـو بستانــی، محمد لاریان، گیلدا ویشکی، امید سعیدی، سهیل کرمیـار، نیمـا خطیب‌شاد، علی مشایخـی، وحیـد حبیبیـان، ثمیـن داروغه، پریسا طهماسب، ارمغان خان‌محمدی، کیمیـا فیضـی، نستـرن نعمتی، هانـی صادقـی، منصوره بنی‌احمد، نگـــار قربانـــی‌، اشکان غلامی، دیانا حقشناس‌، رضا ارژنگ، محمد رحمانیان، علی یوسفی، ستوده میرخلف‌زاده بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین از سوی دیگر  نمایش«آل‌زا» به کارگردانی محمدرضا آگاه در سالن صنوبر پردیس تئاتر شهرزاد از تاریخ ۲۴ شهریورماه اجراهای خود را آغاز می‌کند.

«آل‌زا» یک نمایشنامه اقتباسی است و مضمونی اجتماعی دارد. باریگران آن جز چهره‌های جوان در حوزه آثار نمایشی محسوب می‌شوند. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده نمایش «آل‌زا» هرشب ساعت ۱۹:۱۵ در سالن صنوبر پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد.

شادی مهدی خانی، یگانه ماموریان، فرزانه نوشاد، سعید سلطانیان، مهدی کیان، سعید جاودان باریگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‎پردازند.

گفتنی است نمایش تازه دیگری که در روزهای نخست فصل پاییز در پردیس شهرزاد روی صحنه خواهد رفت؛ تازه‌ترین نمایش سهراب حسینی با عنوان «زیبایی گاهی زن است» خواهد بود. این نمایش روایت‌گر داستان زندگی مرد و زنی است که اسیر اتفاق‌هایی می‎شوند.

هومن برق‌نورد و بهاره افشاری بازیگران تازه‌ترین نمایش سهراب حسینی خواهند بود و این اثر نمایشی از تاریخ ۲۷ شهریورماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در سالن ارکیده پردیس شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «ستاره‌ها خاموشند» عنوان اثر نمایشی تازه دیگری است که از تاریخ ۲۷ شهریورماه در سالن صنوبر روی صحنه خواهد رفت. این نمایش مضمونی اجتماعی دارد و به روابط میان انسان‌ها می‌پردازد. سیدمسعود نورزاده کارگردانی این نمایش را بر عهده خواهد داشت و امید رهبر، هلیا حمیدی، امیر صیرفی، علی کیانی، حسین براتی، مهشید زبردست و... بازیگران این نمایش را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز