خبرگزاری کار ایران

بازگشت لعیا زنگنه به تئاتر پس از ۲۷ سال

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۹۱۷

لعیا زنگنه پس از ۲۷سال با نمایش «اتینا» به نویسندگی رسول کاهانی و کارگردانی حسین دِیردار به تئاتر بازمی‌گردد.

به گزارش ایلنا، لعیا زنگنه پس از ۲۷سال دوری از تئاتر با نمایش «اتینا» به نویسندگی رسول کاهانی و کارگردانی حسین دِیردار و تهیه‌کنندگی مشترک محمدرضا یوسف‌زاده و محدثه کاظمی در تماشاخانه مهرگان روی صحنه می‌رود.

لعیا زنگنه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که نخستین حضور حرفه‌ای خود بر صحنه تئاتر را با علی رفیعی در نمایش «یادگار سال‌های شن» در سال ۱۳۷۱ تجربه کرده است، فارغ‌التحصیل دانشگاه هنر تهران رشته نمایش بوده و با هدایت محمدعلی کشاورز و ثریا قاسمی وارد عرصه تلویزیون شد.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به عطیه کاظمی (مدیر تولید)، شروین بختیاری (انتخاب موسیقی)، حسین بنیاد (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، سهیلا اکبرزاده، عرفان شمس (دستیاران کارگردان)، سارا حدادی (مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای و تبلیغات - you studio) اشاره کرد.

دیگر بازیگران این اثر نمایشی متعاقبا اعلام خواهند شد.

نمایش «اتینا» از ۱۰ مرداد در تماشاخانه مهرگان به نویسندگی رسول کاهانی و کارگردانی حسین دیردار روی صحنه خواهد رفت و بلیت‌فروشی این اثر نمایشی به زودی برای مخاطبین باز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز