خبرگزاری کار ایران

بازدید مونسان از مجتمع گردشگری لاله در الموت

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۶۲۶

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سفر به استان قزوین از مجتمع گردشگری لاله در الموت بازدید به عمل آورد.

به گزارش ایلنا، علی اصغر مونسان با همراهی تعدادی از معاونان و مدیران سازمان متبوع خود و جمعی از مسئولان استان قزوین از این مجموعه بازدید و بر توسعه و تأمین زیرساخت های گردشگری در استان های مختلف کشور از جمله قزوین تأکید کرد.

مونسان‌ با تاکید بر ظرفیت های فراوان این مجموعه از اتاق‌ها و زیرساخت‌های موجود دیدن کرد و گفت: «به دلیل وجود همین منابع و سرمایه‌های مادی و طبیعی بی بدیل که ما در این فضا می بینیم، با هزینه کمتری هم می شود این مجموعه را تکمیل و‌ راه اندازی کرد.»

علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  همچنین در این بازدید بر راه اندازی هر چه سریع‌تر این مجتمع برای خدمات دهی به گردشگران تاکید کرد.

قرار است مجتمع گردشگری لاله الموت برای بهره برداری به بخش خصوصی واگذار شود.

این مجموعه که در یک منظره کم نظیر طبیعی (چشمه‌سارها، رودخانه‌ها، کوه و جنگل) احداث شده هم اکنون در اختیار میراث فرهنگی قزوین قرار دارد. این مجتمع گردشگری به مساحت ۱۸۹ هکتار دارای ۸۰ واحد اقامتی با ظرفیت ۴۰۰ نفر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز